“Վճարային սերվիսի որակի բարձրացմամբ մենք ապացուցում ենք, որ կայացել ենք”

22.12.2008 | 13:36 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Երեւան /Մեդիամաքս/. Telcell-ի վճարային համակարգի մարկեթինգի գծով տնօրեն Սերգեյ Ուսնունցի հարցազրույցը ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալությանն ու Banks.am պորտալին

- Ինչպիսի՞ք են ձեր ընկերության հիմնական ցուցանիշները` վճարումների թիվն ու ծավալները, օպերատորների քանակը 2008 թվականի արդյունքներով:

- Մեզ համար հիմնական ցուցանիշը սպառողների կողմից իրականացվող գործարքների քանակն է, եւ մենք տարին փակում ենք օրական 7 հազար գործարքների մակարդակում: Այսօր Telcell Համակարգում հաջողությամբ գործում են վճարումների ընդունման 365 կետեր, մեր տերմինալներից օգվողները հնարավորություն ունեն վճարումներ կատարել 24 օպերատորների օգտին:

- Ո՞ր ձեռքբերումներն էին հիմնականը 2008 թվականի ընթացքում:

- Ծրագրելով 2008 թվականի միջոցառումները` մենք մեր առջեւ բավականաչափ հավակնոտ ծրագրեր էինք դրել: Ընթացքում դրանք ճշգրտվում էին, որոշ գաղափարներից ստիպված եղանք հրաժարվել, բայց այնուամենայնիվ, մեր կողմից 2008 թվականի համար ծրագրվածի մեծ մասը հաջողվեց կյանքի կոչել: Թվարկեմ դրանցից ամենաէականները:

Նախ, “Կոմունալ ծառայությունների վճարում հաշված րոպեների ընթացքում” ծրագրի իրագործումը, որի մասին մենք ծանուցում էինք ընկերության գործունեության առաջին օրվանից: Այս տարվա մարտին “ՀայՌուսգազարդ” ՓԲԸ-ի` մեր համակարգին միանալուց հետո ծրագիրը համարվում է 100 տոկոսով կատարված: Ըստ էության, մենք ստեղծել ենք կոմունալ ծառայությունների վճարման այլընտրանքային համակարգ, որը գործում է 24 ժամ, շաբաթը 7 օր: Այդ կապակցությամբ եւս մեկ անգամ կցանկանայի շնորհակալություն հայտնել “Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր” ՓԲԸ, “Երեւան Ջուր” ՓԲԸ, “ՀայՌուսգազարդ” ՓԲԸ եւ “ԱրմենՏել” ՓԲԸ համապատասխան ստորաբաժանումների ղեկավարներին ու մասնագետներին` լավ փոխգործակցության եւ գործին պատասխանատու մոտեցման համար:

Մեզ համար երկրորդ նշանակալի իրադարձությունը ընկերության մուտքն էր Հայաստանի մարզեր: Մեզ շատ է ուրախացնում այն փաստը, որ երկրի տարբեր մարզերի բնակիչներ ըստ արժանվույն գնահատեցին մեր համակարգի վճարային տերմինալների միջոցով ծառայություների վճարման հարմարավետությունն ու արագությունը: Այսօր մեր տերմինալներին կարելի է հանդիպել Գյումրիում, Հրազդանում, Սեւանում, Վանաձորում, Արտաշատում, Մասիսում ու Էջմիածնում: Այդ ուղղությամբ աշխատանքները կշարունակենք 2009 թվականին:

Եւ, վերջապես, “ՎիվաՍել-ՄՏՍ”-ի օգտին կատարված մեկ միլիոներորդ վճարումը: Դա մեզ համար շատ կարեւոր ցուցանիշ է: Ժամանակն անցնում է, ամեն ինչ փոխվում է, սակայն կա մի փաստ, որը մտել է Telcell-ի “տարեգրության” մեջ: “Ղ-Տելեկոմ” ՓԲԸ հետ վճարումների ընդունման մասին համաձայնագիրը դարձավ մեր կողմից ստորագրված առաջին առեւտրային պայմանագիրը, եւ հենց այդպիսով Telcell-ը դարձավ երկրում առաջին ընկերությունը, որը բնակչությանը հնարավորություն ընձեռեց վճարումներ կատարել ինքնասպասարկման տերմինալների միջոցով, իսկ “ՎիվաՍելը-ՄՏՍ”-ը դարձավ կապի առաջին օպերատորը, որն իր բաժանորդներին հնարավորություն ընձեռեց վճարումներ կատարել վճարային տերմինալների միջոցով:

- Որքանո՞վ հեռանկարային է ՀՀ ֆինանսական հատվածի` բանկերի, վարկային եւ այլ կազմակերպությունների հետ համագործակցության ուղղությունը:

- Ավելի վաղ այս տարի “Թել-Սել” ԲԲԸ գործադիր տնօրեն Արամ Ազատյանը ձեր գործակալության հետ հարցազրույցում ասել էր, որ Telcell-ը դիտարկում է բանկերի եւ վարկային կազմակերպությունների հետ համագործակցությունը որպես ամենահեռանկարային ուղղություններից մեկը, եւ մենք հույսեր ենք կապում մեր մշակած ապրանքնատեսակների նկատմամբ հետաքրքրության հետ:

Այսօր արդեն կարելի է խոսել այդ ուղությամբ կատարված առաջին քայլերի մասին: 2008 թվականի սեպտեմբերի 1-ից “Նորվիկ” ՈՒՎԿ ՓԲԸ հաճախորդները հնարավորություն ստացան կազմակերպության տրամադրած սպառողական վարկերը մարել մեր ընկերության վճարային տերմինալների միջոցով: Վարկի մարման գործընթացը սկսեց հաշված րոպեներ զբաղեցնել, եւ վերացավ վարկային կազմակերպության գրասենյակ այցելելու անհրաժեշտությունը:  

Կցանկանայի առանձին նշել նաեւ “Յունիբանկ” ՓԲԸ հետ մեր համատեղ նախագիծը, որի շրջանակներում Telcell-ի պրոցեսինգային կենտրոնին միացվեցին հաշվիչ-դրամարկղային հանգույցներ “Յունիբանկի” 32 մայրաքաղաքային եւ մարզային մասնաճյուղերում: Բանկի հաճախորդները հնարավորություն ստացան վճարել կապի ավելի քան 10 օպերատորների եւ տարբեր ծառայությունների պրովայդերների, որոնց թվում` բջջային եւ ֆիքսված կապի օպերատորների, ինտերնետ-պրովայդերների, բնակչությանը կոմունալ ծառայություններ մատուցող կազմակերպությունների ծառայությունները: Վճարումները կատարվում են օն-լայն եղանակով` այդպիսով ապահովելով փոխանցման եւ միջոցների հաշվարկի բարձր արագությունը: Ծրագրի հիմնական արժանիքն այն է, որ դրա իրագործման համար չեն պահանջվում էական նյութական ծախսեր, ինչը բավական կարեւոր է այսօրվա պայմաններում, երբ շատ կազմակերպություններ ստիպված են օպտիմալացնել իրենց ծախսերը:

- Դիտարկու՞մ եք բիզնեսի այնպիսի մոդելին անցնելու հնարավորությունը, երբ Telcell-ը կարող է իրականացնել ոչ միայն կանխիկ, այլ նաեւ անկանխիկ գործառնություններ, մասնավորապես` ինտերնետի միջոցով:

- Մոտ ապագայում` ոչ, սակայն մենք ուշադիր հետեւում ենք միտումներին, մասնավորապես, ինտերնետային ծառայությունների շուկայի զարգացմանը: Ցավոք, այսօր Հայաստանում ինտերնետի թափանցելիության մակարդակը չափազանց ցածր է, թեեւ կան բոլոր նախանշանները, որպեսզի առաջիկա տարիներին իրավիճակը փոխվի:  

- Հետագայում հնարավո՞ր է այնպիսի տերմինալների գործարկում, որոնց միջոցով հնարավոր կլինի վճարել նաեւ բանկային քարտերի միջոցով:

- Մոտ ապագայում մենք այդպիսի ծրագրեր չունենք: Հայաստանում կանխիկ վճարումների բավականին ընդգրկուն շուկա կա, եւ մեր կանխատեսումների համաձայն` այդպես է լինելու նաեւ առաջիկա 3-5 տարիներին:

- Ներկայումս Հայաստանում գործում են կանխիկ վճարումների ծառայություններ առաջարկող 5 ընկերություններ, որոնք, ըստ էության, ձեր մրցակիցներն են: Ինչպիսի՞ն է այդ շուկայի տարողունակությունը, եւ եւս քանի՞ նոր խաղացող կարող է այն տեղավորել:

- Հարցը ոչ թե խաղացողների թվաքանակն է, այլ նրանց տերմինալների թիվը: Այդ պատճառով պետք է խոսել Հայաստանի տերմինալային շուկայի տարողունակության մասին, որը մենք գնահատում ենք 1000 տերմինալ:

Հավանաբար, մրցակից ասելով` դուք ի նկատի ունեք վճարումներն ինքնասպասարկման տերմինալների միջոցով ընդունող ընկերությունները: Մենք Telcell-ում հակված ենք այդ ընկերություններին գործընկերներ անվանել: Բացատրեմ` ինչու: Մոտ մեկ տարի առաջ Հայստանում հայտնվեցին ինքնասպասարկման առաջին տերմինալները, եւ այդ ժամանակահատվածում մենք մեր գործընկերների հետ բարդ ճանապարհ անցանք` լիակատար մերժումից մինչեւ առաջին հաջողությունները: Այսօր կարելի է վստահությամբ կարելի է խոսել այն մասին, որ վճարման տվյալ եղանակը դուր եկավ մեր երկրի բնակիչներին, եւ նրանց թիվն օրեցօր աճում է: Եւ դա, մեր կարծիքով, մեր ընդհանուր նվաճումն է:

Սկզբնական շրջանում անվստահության հանդիպելով` մենք ապացուցում ենք մեր կայացվածությունը վճարային սերվիսի որակի բարձրացմամբ, եւ այդ առումով մեր գործընկերների հետ գտնվում ենք ՙմեկ մակույկում՚: Եթե վճարողը հանդիպում է անփույտ վերաբերմունքի, ապա ստվերն ընկնում է ողջ տերմինալային բիզնեսի վրա: Ինձ թվում է, որ մեր գործընկերները եւս նման կարծիք ունեն, եւ դա ինձ ուրախացնում է:

Դիտում՝ 14261
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai