Wildberries-ը սկսել է գնահատել գնորդներին․ փետրվարի 15-ից մարկետփլեյսը մեկնարկել է հաճախորդների գնահատման մեխանիզմի փորձարկումը, հայտնել են ընկերությունում:Forbes ամսագրի ռուսաստանյան հանդեսի փոխանցմամբ՝ ապագայում բարձր գնահատականներ ունեցող օգտատերերը կարող են ստանալ հավելյալ բոնուսներ եւ ծառայություններ։Մարկետփլեյսում նշել են, որ հաճախորդները կգնահատվեն ընկերության ներկայացուցիչների կողմից՝ ելնելով գնորդների հետ փոխգործակցության արդյունքներից: Սկզբում գնահատականը հասանելի կլինի միայն ներքին օգտագործման համար: Ապագայում առեւտրային հարթակը նախատեսում է բարձր գնահատականներ ունեցող գնորդներին առաջարկել բոնուսներ, հատուկ առաջարկներ եւ լրացուցիչ ծառայություններ։Նոր գործիքը ընկերության ծառայությունները կդարձնի «ավելի ֆունկցիոնալ եւ օգտակար», ասել են Wildberries-ում: Որպես օրինակ ընկերությունում բերել են այն պրակտիկան, երբ գնորդներն են գնահատում վաճառողներին, նրանց ապրանքները, ընկերության ներկայացուցիչների սպասարկման մակարդակը բացթողնման կետերում: «Սա թույլ է տալիս մեզ ստանալ օբյեկտիվ տեղեկատվություն ծառայությունների մասին եւ բարելավել դրանք բոլոր օգտատերերի համար»,- եզրափակել են ընկերությունում: Tweet Դիտում՝ 5336