Apple-ը ճանաչվել է ամենաթանկ բրենդը BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands համաշխարհային վարկանիշում՝ կազմված բրիտանական Kantar ընկերության կողմից, հաղորդում է RBC-ն։Ըստ վարկանիշի՝ Apple բրենդի արժեքն անցած տարվա ընթացքում աճել է մինչեւ $947,1 միլիարդ։ Bloomberg-ի տվյալներով՝ iPhone արտադրողը 2015 թվականից ի վեր առաջին անգամ է գլխավորել վարկանիշը։Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Google-ը, ընկերությունը գնահատվում է $820 միլիարդ։ Իսկ Amazon-ը, որին Apple-ը դուրս է մղել վարկանիշի առաջին տեղից, $705,6 միլիարդ արդյունքով իջել է երրորդ հորիզոնական։Microsoft-ը $611,5 միլիարդով հայտնվել է չորրորդ տեղում, իսկ Tencent-ը՝ չինական ինտերնետ հսկան եւ WeChat-ի սեփականատերը, հինգերորդ տեղում է՝ 214 միլիարդ արդյունքով:Աշխարհի ամենաթանկ բրենդների տասնյակում ներառվել են նաեւ McDonald's-ը ($197 միլիարդ), Visa-ն ($191 միլիարդ), Facebook-ը ($186 միլիարդ), Alibaba-ն ($170 միլիարդ) եւ Louis Vuitton-ը ($124 միլիարդ): Իլոն Մասկի կողմից հիմնադրված Tesla-ն ($75 միլիարդ) զբաղեցրել է 29-րդ հորիզոնականը։Amazon-ը գլխավորել է BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands վարկանիշը 2021, 2020 եւ 2019 թվականներին: 2018 թվականին առաջին տեղը զբաղեցրել էր Google-ը, երկրորդ հորիզոնականում Apple-ն էր, իսկ երրորդում՝ Amazon-ը: Tweet Դիտում՝ 4470