Պատժամիջոցների պայմաններում զեղծարարները սկսել են գումար կորզել ռուսաստանցի օգտատերերից՝ արտարժույթի դեֆիցիտի պատրվակով, ինչպես նաեւ խոստանալով ձեւակերպել արտասահմանյան բանկի Visa կամ MasterCard քարտ:Այս մասին «Իզվեստիա»-ին տված հարցազրույցում ասել է ՌԴ Կենտրոնական բանկի տեղեկատվական անվտանգության դեպարտամենտի տնօրեն Վադիմ Ուվարովը։Նա նաեւ տեղեկացրել է նախաձեռնության մասին՝ պարտավորեցնելու բանկերին վերադարձնել հաճախորդներից գողացված գումարները, եթե փոխանցումը կատարվել է Կենտրոնական բանկի կասկածելի հասցեատերերի տվյալների բազայից հաշվեհամարին։ Բացի այդ, կարող է սահմանվել երկօրյա «սառեցման ժամկետ», որի ընթացքում կթույլատրվի այդ բազայից հաշվին կատարած փոխանցումը հետ կանչել:«Այժմ համատարած է հեռախոսային խարդախությունը, որի ազդեցության տակ քաղաքացիները կամավոր գումար են փոխանցում։ Մարդը գիտակցում է, որ զոհ է դարձել որոշ ժամանակ անց, երբ այլեւս հնարավոր չէ չեղարկել փոխանցումը եւ վերադարձնել գումարը, քանի որ ինքն է ինքնուրույն կատարել գործարքը եւ խախտել պայմանագրի պայմանները։ Ուստի քաղաքացիների շահերը պաշտպանելու համար ցանկանում ենք պարտավորեցնել վճարող բանկին երկու օրով կասեցնել գումարի փոխանցումն այն հաշվեհամարին, որի մասին տեղեկատվությունը առկա է մեր տվյալների բազայում։ Այսինքն՝ ներդնել այսպես կոչված սառեցման շրջան, երբ քաղաքացին ժամանակ կունենա մտածելու եւ գնահատելու կատարված գործողությունները։ Ըստ օրենքի՝ փոխանցումը կատարվում է երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում, ուստի բանկը չի խախտի բարեխիղճ քաղաքացիների իրավունքները եւ օրենքը»,- ընդգծել է Վադիմ Ուվարովը։ՌԴ կարգավորիչի նախնական տվյալների համաձայն՝ 2022 թվականի 1-ին եռամսյակում արգելափակման են ուղարկվել 90 000 կեղծ համար եւ 1 300 ֆիշինգային կայք։ Tweet Դիտում՝ 4067