Երեւան /Մեդիամաքս/. Բջջային օպերատոր Vivacell-MTS-ը այսօր Հյուսիսային պողոտայում բացել է նոր սերնդի## երկրորդ շուրջօրյա սպասարկման կենտրոնը, որն աշխատելու է շաբաթը 7 օր եւ կարող է մեկ ժամում սպասարկել 140 հաճախորդի: Ինչպես հաղորդում է ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալությունը, Vivacell-MTS-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանն ասյօր ասել է, որ սա Հայաստանում ընկերության թվով 72-րդ սպասարկման կենտրոնն է: Մինչ հեկտեմբեր ընկերությունը կգործարկի եւս մի քանի նոր սպասարկման կենտրոններ: Գլխավոր տնօրենի խոսքերով, մոտ ապագայում ընկերությունը կներկայացնի նոր սակագնային պլաններ, որոնք Vivacell-MTS-ի բաժանորդներին ընտրության լայն հնարավորություն կընձեռեն: Ռալֆ Յիրիկյանը կարծիք է հայտնել, որ բջջային երրորդ օպերատորի մուտքը կսրի մրցակցությունը շուկայում, սակայն “Vivacell-MTS-ը կանի հնարավոր ամեն ինչ, որպեսզի պահպանի իր առաջատար դիրքերը”: Նա նշել է, որ Vivacell-MTS-ի բաժանորդների թիվը կազմում է 1 մլն 600 հազար: Tweet Դիտում՝ 6225