Հաճախորդների միջազգային օրվա առթիվ ՀայՓոստ ընկերության ղեկավար անձնակազմն այցելում է շուրջ 60 փոստային բաժանմունք, զրուցում հաճախորդների հետ, ծանոթանում առկա խնդիրներին, առաջարկում լուծումներ եւ սպասարկման բարելավման ուղիներ: Հաճախորդների հետ մշտական կապը ապահովելու համար՝ ՀայՓոստը վերջերս ներդրել է NPS համակարգը, որը մշակվել է ՀայՓոստի դուստր iNovation ընկերության բարձրակարգ ծրագրավորողների կողմից: NPS համակարգը հնարավորություն է տալիս հաճախորդների հետ իրական ժամանակում հետադարձ կապ ապահովել եւ արագ արձագանքել նրանց առաջարկներին եւ խնդիրներին:«Մենք ընտրել ենք հաճախորդակենտրոն սպասարկման ռազմավարություն, իսկ հաճախորդների հետ կապը մշտապես ապահովելու նպատակով՝ ներդրել ենք NPS համակարգը, եւ գրեթե չորս ամսվա ընթացքում հաճախորդների գոհունակության ցուցանիշը Երեւանում աճել է 55 %-ով: Հաճախորդների հետ կապը օգնում է մեզ շարունակաբար բարելավել ծառայությունները եւ սպասարկման որակը»,- ասել է ՀայՓոստի գլխավոր գործադիր տնօրեն Հայկ Կարապետյանը:ՀայՓոստի Հաճախորդների փորձառության կառավարման բաժնի տնօրեն Գոհար Թարխանյանն էլ հայտնել է, որ NPS համակարգի ներդրումից մինչ օրս հաճախորդներից ստացել եւ մշակել են ավելի քան 28 000 հետադարձ կապ՝ ապահովելով անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր հաճախորդի առաջարկություններին:NPS համակարգը հնարավորություն է տալիս ծառայության մատուցման ավարտից հետո SMS հաղորդագրության միջոցով կապ հաստատել հաճախորդի հետ եւ կարճ հարցման արդյունքում գնահատել հաճախորդի լոյալությունը, ինչպես նաեւ գոհունակությունը տվյալ աշխատակցի սպասարկման որակից: NPS համակարգի միջոցով իրականացված հարցումները թույլ են տալիս վերհանել եւ լուծել յուրաքանչյուր հաճախորդի խնդիրները: Tweet Դիտում՝ 2739