Որակը ՀՀ ընկերությունների համար մրցակցային առավելության ամենակարեւոր գործոնն է

10.09.2008 | 15:55 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Երեւան /Մեդիամաքս/. Ապրանքների եւ ծառայությունների որակը Հայաստանի մասնավոր հատվածի ընկերությունների համար## մրցակցային առավելության ամենակարեւոր գործոնն է:

Ինչպես ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալությանը տեղեկացրել են “Գրանթ Թորորնթոն Ամիօ” ընկերության մարկետինգի բաժնում, “Գրանթ Թորնթոն Ինթերնեշնլի” հրապարակած Միջազգային գործարար զեկույցի համաձայն, այդ գործոնն առանձնացնում է Հայաստանում հարցմանը մասնակցած ընկերությունների 83%-ը (համաշխարհային մասշտաբով այդ ցուցանիշը կազմում է 70%, Եվրամիության երկրներում` 81%):

Հայաստանյան ընկերությունները կարեւորությամբ երկրորդ առավելությունը համարում են մարդկային ռեսուրսները (հարցվածների 75%-ը, իսկ Եվրամիության երկրներում այդ ցուցանիշը կազմում է 62%):

Հայ գործարարներների շրջանակներում բարձր է գնահատվում նաեւ գործարար էթիկայի կանոններին եւ ապրանքանիշի ազդեցությանը հետեւելը (հարցվածների 68%-ը), իսկ հայկական ընկերությունների 62%-ը որպես մրցակցային առավելություն նշում է գնագոյացման քաղաքականությունը:

Ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ ԵՄ երկրներում նորարարության գործոնը զբաղեցնում է ամենացածր դիրքերից մեկը (հարցվածների 49%-ը), իսկ մեծածավալ տնտեսական ծրագրերի իրականացմանը Հայաստանում ուշադրություն է դարձնում հարցվածների միայն 30%-ը (համաշխարհային մասշտաբով այդ ցուցանիշը եւս ամենացածրերից մեկն է` 44%):

Դիտում՝ 5240
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW