Երեւան /Մեդիամաքս/. “ԱրմենՏել” ընկերության գլխավոր տնօրեն Նեյչո Վելիչկովն այսօր ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալության հետ## հարցազրույցում ասել է, որ “Beeline ապրանքանիշի Հայաստան գալով, ընկերությունը սկսել է անհամեմատ ավելի լավ աշխատել”: Ինչպես հաղորդում է ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալությունը, Նեյչո Վելիչկովը հիշեցրել է, որ Beeline-ը դասվում է աշխարհի 100 լավագույն ապրանքանիշերի թվին, եւ նկատել է, որ “այդպիսի ապրանքանիշն ընկերությանը հնարավորություն է տալիս կանխատեսել իր վաղվա օրը”:“Նոր ապրանքանիշի հետ փոփոխվում է մեր իմիջը, բայց մենք նաեւ գիտակցում ենք, որ Beeline ապրանքանիշը բազմակի անգամ մեծացնում է մեր պատասխանատվությունը հաճախորդների եւ հասարակության առջեւ”,- նշել է Նեյչո Վելիչկովը:Մեկնաբանելով երրորդ օպերատորի սպասվելիք մուտքը Հայաստանի բջջային կապի շուկա, “ԱրմենՏելի” ղեկավարը ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ-ի հետ հարցազրույցում ասել է, որ ՙընկերությունը վախենում է ոչ թե մրցակցությունից, այլ դրա բացակայությունից”:Պատասխանելով այն հարցին, թե ինչպիսի±ն են լինելու “ԱրմենՏելի” գործողությունները` ֆիքսված կապի շուկա նոր մասնակիցների հնարավոր մուտքի հետ կապված, Նեյչո Վելիչկովն ասել է, որ ընկերությունը շահագրգռված է շուկայի զարգացմամբ:“Այսօր Beeline-ը շեշտը դնում է ֆիքսված եւ բջջային կապն արդյունավետ համատեղելու եւ իր հաճախորդներին կոնվերգենտ ծառայություններ մատուցելու, ինչպես նաեւ ծառայությունների որակն անշեղորեն բարելավելու վրա”,- ասել է “ԱրմենՏելի” գլխավոր տնօրենը: Tweet Դիտում՝ 4824