ՌԴ ԿԲ-ն կպաշտպանի էկոհամակարգերի սպառողներին էմոցիոնալ գնումներից

07.04.2021 | 09:55 Գլխավոր էջ / Նորություններ /
#ՌԴ ԿԲ #էկոհամակարգեր #էմոցիոնալ գնումներ
Ռուսաստանի բանկը (ԿԲ) ուսումնասիրում է ագրեսիվ գովազդի ազդեցության ներքո էկոհամակարգերում սպառողներին չմտածված եւ էմոցիոնալ գնումներից պաշտպանելու մեխանիզմների ներդրման հնարավորությունը:

Այս մասին տեղեկացրել է Ռուսաստանի բանկի նախագահի առաջին տեղակալ Սերգեյ Շվեցովը՝ մեկնաբանելով էկոհամակարգերի կարգավորման մոտեցումների վերաբերյալ Կենտրոնական բանկի զեկույցը:

Սպառողների գնում կատարելու որոշումները կարող են համարվել «էմոցիոնալ», եթե հարթակն «օգտագործում է ագրեսիվ գովազդ՝ սադրելով սպառողներին ապրանքներ եւ ծառայություններ ձեռք բերել», ինչի մասին հաճախորդը հետագայում զղջում է:

«Հաճախորդի ճանապարհը շատ կարճ է. ձեռքբերման մղման եւ դրա հնարավորության միջեւ վայրկյաններ են ընկած, երբեմն առողջ բանականությունը տեղի է տալիս հույզերին»,- Շվեցովի խոսքերն է մեջբերում «Ինտերֆաքս»-ը:

Ըստ նրա՝ դա հանգեցնում է իրավիճակների, երբ սպառումը գնորդի «կարիքների շրջանակի մեջ չէ»:

«Այն մոտեցումները, որոնք մենք օգտագործում ենք ֆինանսական շուկայում, մասամբ կարող են օգտագործվել նաեւ այլ ոլորտներում»,- ասել է նա:

Մասնավորապես, Ռուսաստանի ԿԲ-ն ներկայումս մշակում է նորմատիվային ակտ` բարդ ֆինանսական արտադրանքներ գնելու պահին գնորդների թեստավորման կարգի վերաբերյալ` սպառողի մոտ հատուկ ֆինանսական գիտելիքները բացահայտելու համար:



Բացի այդ, Կենտրոնական բանկը, էկոհամակարգերի ապագա կարգավորման սկզբունքները որոշելիս, վերլուծում է նաեւ ծառայություններ մատակարարների պաշտպանության հնարավորությունները:

«Եթե էկոհամակարգը միաժամանակ որոշակի ապրանքների եւ ծառայությունների մատակարար է, շահերի բախում է առաջանում: Նման իրավիճակը կառավարելու քաղաքականությունը կարեւոր է արդար մրցակցություն ապահովելու համար: Մատակարարները պետք է վստահ լինեն, որ տնային արտադրողների համար նախապատվություն չկա: Հակառակ դեպքում նման էկոհամակարգի միջոցով արդար աշխատելու հնարավորություն չի լինի»,- կարծում է Շվեցովը:
Դիտում՝ 1931
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW