Յունիբանկը տեղեկացնում է, որ այս օրերին աշխատում է գերծանրաբեռնվածությամբ: Մասնավորապես, հունիսի առաջին շաբաթում Յունիբանկը սպասարկել է ավելի քան 70 000 հաճախորդի եւ տրամադրել 3,4 մլրդ դրամի 5270 վարկ ֆիզիկական անձանց եւ ձեռներեցներին:«Ստեղծված իրավիճակում Յունիբանկը ձեռնարկում է բոլոր անհրաժեշտ միջոցառումները, որպեսզի սպասարկման ժամանակ ապահովվի հաճախորդների հարմարավետությունն ու անվտանգությունը: Մեր հաճախորդներն, իրենց հերթին, պարտաճանաչ կատարում են պարտավորությունները՝ ժամանակին մարելով վարկերը: Հայաստանում էապես բարձրացել է ֆինանսական գրագիտության մակարդակը: Մենք բարձր ենք գնահատում մեր հաճախորդների պատասխանատու վերաբերմունքը եւ ձգտում ենք արդարացնել նրանց սպասումները»,- նշել է Յունիբանկի մանրածախ բիզնեսի զարգացման եւ վաճառքների տնօրեն Գուրգեն Ղուկասյանը: Յունիբանկի գործունեության կարեւոր ուղղություններից մեկը փոքր եւ միջին բիզնեսին օժանդակությունն է, այդ թվում` կառավարության աջակցության ծրագրերի շրջանակներում: Բանկն առաջարկում է վարկատեսակներ՝ մշակված հատուկ բիզնեսի տարբեր ուղղությունների համար: Վարկատեսակներ առաջարկելիս հաշվի են առնվում բիզնեսի առանձնահատկությունները, օրինակ՝ սեզոնային բնույթը: «Որոշ ՓՄՁ-ներ այժմ հայտնվել են դժվար վիճակում: Շատերը ֆինանսական աջակցության կարիք ունեն: Մեր խնդիրն է օգնել ձեռներեցներին պահպանել բիզնեսը եւ շարունակել այն զարգացնել»,- ընդգծել է Յունիբանկի կորպորատիվ բիզնեսի զարգացման եւ վաճառքների տնօրեն Դավիթ Պետրոսյանը: Կորոնավիրուսի համավարակի պայմաններում Յունիբանկը կոչ է անում իր հաճախորդներին ավելի ակտիվ օգտվել հեռահար ծառայություններից եւ հնարավորինս սահմանափակել հանրային վայրեր, այդ թվում`բանկի մասնաճյուղեր այցերը: Յունիբանկի հաճախորդները հնարավորություն ունեն օգտվել բոլոր ծառայություններից առանց բանկ այցելելու: Դրա համար անհրաժեշտ է ընդամենը ներբեռնել UniMobile հավելվածը App Store-ից կամ Google Play-ից: Ծառայությունից օգտվելու հայտը նույնպես կարելի է լրացնել օնլայն՝ բանկի կայքում: Մոբայլ հավելվածի միջոցով կարելի է մարել վարկերը, վճարել կոմունալ ծառայությունները, ուղարկել եւ ստանալ Յունիստրիմ դրամական փոխանցումները, կատարել այլ վճարումներ:«Եթե, այնուամենայնիվ ,հաճախորդնեին անհրաժեշտ է այցելել բանկ, ապա հորդորում ենք խստագույնս պահպանել վարակի տարածման կանխարգելմանն ուղղված բոլոր կանոնները, այդ թվում`սոցիալական հեռավորությունը հերթում: Մենք իրականացնում ենք բոլոր անհրաժեշտ միջոցառումները հաճախորդների եւ անձնակազմի առողջությունը չվտանգելու եւ հարմարավետ եւ ապահով սպասարկում կազմակերպելու համար: Պահպանենք անվտանգության կանոնները միասին»,- ասել է Յունիբանկի օպերացիոն սպասարկման եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների տնօրեն Արթուր Ապերյանը: Tweet Դիտում՝ 6379