ԿԲ. Հորդորում ենք հնարավորինս օգտվել առցանց ֆինանսական ծառայություններից

03.06.2020 | 12:11 Գլխավոր էջ / Նորություններ /
#Կենտրոնական բանկ
ՀՀ Կենտրոնական բանկը հորդորում եւ կոչ է անում քաղաքացիներին բանկերի եւ վարկային կազմակերպությունների հետ կապված բոլոր գործառնություններն իրականացնելիս հնարավորինս օգտվել առցանց ֆինանսական ծառայություններից եւ վճարահաշվարկային կազմակերպությունների հավելվածներից:

«Խիստ անհրաժեշտության դեպքում բանկ կամ վարկային կազմակերպություն այցելելիս խնդրում ենք պահպանել սոցիալական հեռավորությունը, կրել դիմակ եւ ձեռնոցներ:

Հարցերի դեպքում կարող եք կապ հաստատել ձեզ սպասարկող ֆինանսական կազմակերպության հետ եւ ստանալ հետաքրքրող հարցերի պատասխանները, ինչպես նաեւ զանգահարել ՀՀ կենտրոնական բանկի թեժ գծին՝ 011550170, 011561954, 011563950 եւ 010592697 հեռախոսահամարներով»,- նշված է հաղորդագրության մեջ:
Դիտում՝ 1838
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW