ՀՀ Կենտրոնական բանկը հորդորում եւ կոչ է անում քաղաքացիներին բանկերի եւ վարկային կազմակերպությունների հետ կապված բոլոր գործառնություններն իրականացնելիս հնարավորինս օգտվել առցանց ֆինանսական ծառայություններից եւ վճարահաշվարկային կազմակերպությունների հավելվածներից:«Խիստ անհրաժեշտության դեպքում բանկ կամ վարկային կազմակերպություն այցելելիս խնդրում ենք պահպանել սոցիալական հեռավորությունը, կրել դիմակ եւ ձեռնոցներ:Հարցերի դեպքում կարող եք կապ հաստատել ձեզ սպասարկող ֆինանսական կազմակերպության հետ եւ ստանալ հետաքրքրող հարցերի պատասխանները, ինչպես նաեւ զանգահարել ՀՀ կենտրոնական բանկի թեժ գծին՝ 011550170, 011561954, 011563950 եւ 010592697 հեռախոսահամարներով»,- նշված է հաղորդագրության մեջ: Tweet Դիտում՝ 1838