Հարավկովկասյան երկաթուղին (ՀԿԵ) սեպտեմբերի 25-ից Էջմիածին-Մասիս հատվածում սկսել է ավտոմատացված միկրոպրոցեսորային գծանցային լուսացուցային ազդանշանային համակարգի շահագործումը: ՀԿԵ-ում նշել են, որ երթեւեկության կարգավորման նման համակարգը Հայաստանի երկաթուղում գործարկվում է առաջին անգամ: Մինչեւ տարեվերջ Երեւան-Գյումրի-Երեւան արագընթաց գնացքի երթուղում կգործարկվեն եւս երեք նման համակարգեր՝ Աղին-Անի, Արտենի-Արագած եւ Արտենի-Քարակերտ հատվածներում: Ավտոմատացված միկրոպրոցեսորային գծանցային լուսացուցային ազդանշանային համակարգերը համալրված են գծի հատուկ ցուցիչներով եւ լուսադիոդային լուսացույցներով, որոնք թույլ են տալիս հսկել երթեւեկությունը չպահպանվող գծանցներում: ՀԿԵ Ավտոմատիկայի, հեռամեխանիկայի եւ կապի ձեռնարկության պետ Սամվել Խաչատրյանը նշել է, որ երկաթուղում նախատեսվում է գործարկել եւս 11 նման համակարգ, իսկ ընթացիկ տարում գործարկվող 4 համակարգերին ուղղվել է մոտ 100 մլն դրամ: Tweet Դիտում՝ 5669