2018թ. ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը գրանցել է ռեկորդային աճ Մոբայլ/Ինտերնետ բանկինգ համակարգի օգտատերերի քանակով: Բանկում նշել են, որ 2018թ. Մոբայլ/Ինտերնետ բանկինգ համակարգում գրանցված հաճախորդների թիվն աճել է 10 անգամ՝ հասնելով 120 000-ի, մինչդեռ 2018թ. սկզբին օգտատերերի թիվը 15 700 էր: ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Մոբայլ/Ինտերնետ բանկինգ համակարգն իր բաժանորդներին ընձեռում է հնարավորություն շուրջօրյա կառավարել իրենց ֆինանսները աշխարհի ցանկացած կետից:Մոբայլ/Ինտերնետ բանկինգ համակարգի միջոցով հնարավոր է.- կատարել կոմունալ վճարումներ,- բանկի ներսում կատարել դրամական փոխանցումներ (հաճախորդի հաշիվների եւ բանկի այլ հաճախորդի միջեւ) եւ փոխանցումներ տեղական բանկերի հաճախորդներին,- մարել վարկեր, դիտել վճարման ժամանակացույցը եւ ստանալ վարկային հաշվետվություն,- համալրել ավանդներ եւ ստանալ ավանդային քաղվածք,- իրականացնել ոչ կանխիկ արտարժույթի փոխանակում բանկի հաշիվների միջեւ, - միջազգային դրամական փոխանցումների համակարգերով ստացված դրամական փոխանցումների դիմում-հայտեր՝ գումարի հաշվեգրում դեպի քարտ կամ բանկային հաշիվ,- ուղարկել քարտի/վարկի բացման հայտեր,- ստանալ հաշիվների եւ քարտերի հայտարարագրեր,- պատվիրել հետզանգ,- ստեղծել վճարման շաբլոններ, կառավարել շաբլոնների ցանկը եւ անվանումը,- հետեւել եկամուտներին եւ ծախսերին՝ ըստ կատեգորիաների,- հետեւել դրամի փոխարժեքին, ստանալ խորհրդատվություն Կոնտակտային կենտրոնի աշխատակիցներից, ստանալ տեղեկատվություն մոտակա մասնաճյուղերի եւ բանկոմատների վերաբերյալ:Գործառնությունները կատարվում են առցանց եւ պաշտպանվում են մեկանգամյա SMS գաղտնաբառերով:Մոբայլ/Ինտերնետ բանկինգ ծառայությունը միացնելու համար անհրաժեշտ է՝ - այցելել ցանկացած մասնաճյուղ՝ անձը հաստատող փաստաթղթով,- ունենալ կամ բացել վավեր բանկային/քարտային/ավանդային հաշիվ,- ունենալ շարժական սարքեր (Android 4.1, iOS 8.0 եւ բարձր),- Play Market/AppStore-ից ներբեռնել Մոբայլ/Ինտերնետ բանկինգ հավելվածը շարժական սարքերում եւ գրանցվել: Tweet Դիտում՝ 6542