Հայաստանի մի շարք առեւտրային բանկերի մարկետոլոգները մասնակցել են բրենդինգի դասընթացին
05.11.2007 | 16:55 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /
Երեւան, 5 նոյեմբերի /ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ/. Հայաստանի մի շարք առեւտրային բանկերի եւ վարկային կազմակերպությունների մարկետոլոգներ մասնակցել են հայկական BSC ընկերության եւ ռուսական “Ժառկին եւ գործընկերներ” գործակալության կողմից կազմակերպված “Բրենդինգն որպես մարկետինգի գործիք” դասընթացին:
Ինչպես ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալությանը հայտնել է BSC-ի տնօրեն Սամվել Գեւորգյանը, բանկային մասնագետների ակտիվ մասնակցությունը դասընթացին վկայում է միջբանկային մրցակցության ուժեղացող տեմպերի մասին:
Դասընթացին մասնակցել են “Կասկադ Բանկի”, “ԱԿԲԱ-Կրեդիտ Ագրիկոլ Բանկի”, “Ինեկոբանկի”, “ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի”, “Արեգակ” եւ “Կամուրջ” ունիվերսալ վարկային կազմակերպությունների մարկետոլոգները:
ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ
Վերջին լուրեր
30.04.2025 | 15:36 Նորություններ
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկն աջակցել է միջբուհական «Ունիվերսիադա - 2025»-ին
30.04.2025 | 12:38 Նորություններ
29.04.2025 | 16:59 Նորություններ
Կարիերա, կրթություն եւ զարգացում՝ Ամիօ բանկի մոտեցումը CCF 2K25-ում
Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում: