ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը գործարկել է ինտերնետ էկվայրինգ ծառայություն

24.09.2018 | 15:48 Գլխավոր էջ / Նորություններ /
#ՎՏԲ Հայաստան Բանկ #ինտերնետ էկվայրինգ
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկն իր մասնավոր ձեռնարկատեր, իրավաբանական եւ ֆիզիկական անձ հաճախորդների համար մեկնարկում է ինտերնետ էկվայրինգի՝ համացանցի խանութներում անկանխիկ վճարումների ծառայություն:

Բանկում նշել են, որ նպատակն է խթանել անկանխիկ վճարումների ծավալի աճը:

«Այն հնարավորություն է ընձեռում հայաստանյան ձեռնարկատերերին իրականացնել էլեկտրոնային առեւտուր ոչ միայն Հայաստանի տարածքում, այլեւ արտասահմանում՝ խթանելով հայկական արտադրության ապրանքների զարգացումն ու տարածումը ողջ աշխարհում:

Ինտերնետ էկվայրինգի ծառայությունը խնայում է գնորդների ժամանակը եւ հանդիսանում է հարմարավետ եղանակ՝ գնումներ կատարելու համար»,- ասված է հաղորդագրությունում:

Բանկում նշել են ծառայության ընձեռած հնարավորությունները.

- էլեկտրոնային վճարման հնարավորություն տեղական եւ միջազգային՝ ArCa, VISA եւ Mastercard քարտերով,
- էլեկտրոնային վճարումների առցանց ընդունման անվտանգության 3D Secure համակարգ, որը բացառում է զեղծարարության հնարավորությունը ինչպես քարտապանների, այնպես էլ ինտերնետային խանութների սեփականատերերի համար,
- գործարքների չեղարկման պարզ եւ արագ գործընթաց,
- անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր կազմակերպությանը,
- էլեկտրոնային վճարումների առցանց ընդունման հնարավորություն ինչպես կայքերի, այնպես էլ բջջային հավելվածների միջոցով:

Ինտերնետ էկվայրինգի օգտագործումը խանութների սեփականտերերին հնարավորություն կընձեռի՝

- ավելացնել եկամուտը՝ առցանց գնումներ նախընտրող նոր հաճախորդ-քարտապանների ներգրավման արդյունքում,
- ավելացնել վաճառքների ծավալը՝ հնարավորություն ընձեռելով գնորդներին անմիջապես իրականացնել ապրանք գնելու ցանկությունը, վճարելով դրա դիմաց բանկային քարտով («Իմպուլսիվ գնում»),
- ընդլայնել նպատակային լսարանի ծավալը. վճարում կարելի է կատարել աշխարհի ցանկացած կետից,
- նվազեցնել ծախսերը, որոնք կապված են կանխիկ դրամական միջոցների մշակման հետ. ընկերության ծախսերը համացանցում կատարվող գործարքների դեպքում ավելի քիչ են, քան տարածքների վարձակալման, խանութներում աշխատողների աշխատանքի վարձատրության, ինկասացիայի եւ այլ ծախսերը:

«Ձեր հաճախորդները կստանան՝

- ցանկացած ժամանակ ցանկացած վայրում, որտեղ հասանելի է համացանցը, գնումներ կատարելու հարմարավետություն,
- հաշված րոպեների ընթացքում նախընտրած ապրանքի կամ ծառայության գնման հնարավորություն:

Վիճակագրության համաձայն՝

- խանութի ընտրության հնարավորության դեպքում, առավելություն է տրվում այն խանութին, որի հետ ավելի հարմար է իրականացնել հաշվարկ,
- վիճակագրորեն ամրագրված է, որ ցանկացած էկվայրինգ մեծացնում է գնումների ընդհանուր չափը, երբեմն մեկ երրորդ չափով, հատկապես, եթե ձեռք է բերվում մի քանի էժան կամ հարակից ապրանք»,- ասված է բանկի տարածած հաղորդագրությունում:
Դիտում՝ 14302
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW