MaxMonitor մեդիայի մոնիտորինգի, վերլուծության եւ գնահատման համակարգը այսուհետ յուրաքանչյուր ամիս կներկայացնի, թե համաշխարհային բրենդներից որոնք են առավել հաճախ հիշատակվել հայկական օնլայն մեդիադաշտում:2018թ. փետրվար ամսվա ընթացքում 130 լրատվական կայքերում դիտարկվել է հետեւյալ 50 գլոբալ բրենդերի հիշատակությունը.Apple; Google; Microsoft; Coca-Cola; Amazon; Samsung; Toyota; Facebook; Mercedes; IBM; McDonalds; BMW; Disney; Intel; Cisco; Oracle; Nike; Honda; Pepsi; H&M; Zara; Gillette; American Express; Pampers; Ford; Hyundai; Nescafe; Audi; Nissan; Volkswagen; Sony; L’Oreal; HSBC; Porsche; Siemens; Gucci; HP; Danone; Adidas; Adobe; Nestle; Visa; Lego; Kia; Huawei; MasterCard; LandRover; Johnson&Johnson; Panasonic; Dior:Ներկայացված տվյալները վերաբերում են բացառապես հիշատակումների քանակին:Ինչպես երեւում է աղյուսակից, բացարձակ առաջատարը Facebook-ն է, երկրորդ տեղում Apple-ն է, իսկ երրորդ տեղը բաժանել են Adobe-ը եւ Merdeces-ը:Հետաքրքիր է, որ մի շարք ճանաչված բրենդեր, օրինակ, L'Oreal-ը կամ Nescafe-ն, 2018թ. փետրվարին հայկական օնլայն մեդիայի կողմից ընդհանրապես չեն հիշատակվել:MaxMonitor համակարգը Հայաստանի մեդիայի մոնիտորինգի, վերլուծության եւ գնահատման շուկայի բացարձակ առաջատարն է: Համակարգի բաժանորդներն են մի քանի տասնյակ մասնավոր ընկերություններ եւ պետական մարմիններ՝ բանկեր, հեռահաղորդակցության օպերատորներ, նախարարություններ եւ գերատեսչություններ, միջազգային կազմակերպություններ եւ դեսպանություններ: Tweet Դիտում՝ 11126