ՎՏԲ-Հայաստան Բանկն ամփոփել է 2017 թվականը

22.02.2018 | 12:11 Գլխավոր էջ / Նորություններ /
#ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ #Յուրի Գուսեւ #Վլադիմիր Վերխոշինսկի
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Գլխավոր տնօրեն - Տնօրինության Նախագահ Յուրի Գուսեւը հայտարարել է, որ բանկը, լինելով Հայաստանի բանկային շուկայի առաջատարներից մեկը, շարունակում է ավելացնել մանրածախ բիզնեսի շրջանառությունը, ինչի մասին վկայում են բիզնեսի 2017թ. ցուցանիշները:

Այս մասին նա նշել է փետրվարի 21-ին կայացած մամուլի ասուլիսում՝ ամփոփելով բանկի 2017-ի ցուցանիշները: Ասուլիսին մասնակցել են նաեւ «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ Դիտորդ խորհրդի նախագահ, ՎՏԲ Բանկ (ՀԲԸ) վարչության անդամ Վլադիմիր Վերխոշինսկին եւ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Մանրածախ առեւտրի զարգացման դեպարտամենտի տնօրեն Իվան Տելեգինը:

Յուրի Գուսեւի խոսքով՝ Հայաստանի բանկերի շրջանում ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը զբաղեցնում է 1-ին տեղը հետեւյալ ցուցանիշներով՝

- Միջազգային քարտերի (Visa եւ Mastercard) քանակով, մասնաբաժինը շուկայում՝ 30%,
- Թողարկված քարտերի շրջանառությամբ, մասնաբաժինը շուկայում՝ 17%
- Բանկոմատների քանակով (հաշվի առնելով շուկայի խաղացողներից մեկի հետ միավորված բանկոմատային ցանցը), մասնաբաժինը շուկայում՝ 30%:

Ընդհանուր առմամբ, 2017թ. բանկն իր ծառայություններն է տրամադրել մոտ 385 հազ. ֆիզիկական անձ-հաճախորդների: Մանրածախ բիզնեսում ակտիվ քաղաքականության արդյունքում բանկին 2017թ. հաջողվել է գրանցել հետեւյալ հիմնական ցուցանիշների աճ՝

-  Ֆիզիկական անձանց վարկային պորտֆելի՝ 15%-ով,
-  Ֆիզիկական անձանց ցպահանջ միջոցների՝ 30%- ով,
-  Ֆիզիկական անձանց քարտային պորտֆելի՝ 15%- ով,
-  Շուկայում ֆիզիկական անձանց վարկային պորտֆելի մասնաբաժնի՝ մինչեւ 11,5%,
-  Շուկայում ֆիզիկական անձանց ավանդային պորտֆելի մասնաբաժնի՝ մինչեւ 10%,
-  Սպառողական վարկերի տրամադրման՝ 70%-ով:

2017թ. գործարկվել է «Գործի մարդիկ» համալիր փաթեթային առաջարկը բանկի առանցքային հաճախորդների՝ բյուջետային կազմակերպությունների (նախարարությունների, ուժային կառույցների եւ այլն), առողջապահության եւ կրթության ոլորտների, ՏՏ ընկերությունների, ֆինանսական կազմակերպությունների եւ կապի օպերատորների աշխատակիցների համար: Ծրագիրը թույլ է տվել բանկին շարունակել գործող հաճախորդների սպասարկումը նոր հունով, ինչպես նաեւ շուկայից ներգրավել նոր հաճախորդների:

2017թ. վերջում ՎՏԲ-Հայաստանի հաճախորդներին հասանելի է դարձել Բջջային բանկը, եւ այսօր արդեն մոտ 20 000 հաճախորդ օգտվում է հավելվածից: Ավելի քիչ, քան կես տարվա ընթացքում, բանկին հաջողվել է դուրս բերել  օրական գործարքների մոտ 7%-ը շուրջօրյա հեռավար ուղի՝ սպասարկելով գործառույթների 35%-ը ոչ աշխատանքային ժամերին:

2017թ. բանկն առաջարկել է օգտվել «Բանկն աշխատավայրում» ծառայությունից, որի շրջանակում իրականացրել է ավելի քան 30 000 խորհրդատվություն եւ 7 500 վաճառք   բանկի անհատական մենեջերների կողմից հաճախորդների աշխատավայր այցելությունների միջոցով: Այսօր ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի անհատական մենեջերները սպասարկում են ավելի քան 1 500 կազմակերպությունների, իսկ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը քարտերին աշխատավարձ է ստանում մոտ 82 000 հաճախորդ:

«2017թ. ձեռնամուխ եղանք զարգացման երեքամյա նոր ռազմավարության իրականացմանը, որի արդյունքները տեսնում ենք արդեն անցյալ տարվա ցուցանիշներից: Այսպես, ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը ցուցադրում է գերազանց ցուցանիշներ վարկային պրոդուկտների վաճառքից, ինչպես նաեւ մասնաճյուղային ցանցի արդյունավետության բարձրացման գործում, եւ վստահորեն պահպանում է առաջատարի դիրքը երկրի վարկային եւ քարտային շուկաներում: ՎՏԲ գլխամասային բանկը դրական է գնահատում Հայաստանում ՎՏԲ թիմի աշխատանքը, համոզված եմ, որ նորացված կազմով այն կշարունակի ավելացնել բիզնեսի ծավալները եւ շահույթը»,- ասել է Վլադիմիր Վերխոշինսկին:

Նա հավելել է, որ 2018թ. ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը պլանավորում է շարունակել պրոդուկտային շարքի ակտիվ զարգացումը բիզնեսի բոլոր ուղղություններով, հեռավար սպասարկման ուղիների զարգացումը, սպասարկման որակի բարձրացումը եւ private affluent եւ mass affluent հատվածներում բիզնեսի զարգացումը:
Դիտում՝ 9298
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai