Հայէկոնոմբանկը Երեւանի Թումանյան 32 հասցեում տեղակայված «Նանո» մասնաճյուղում այսօր բացել է շուրջօրյա աշխատող սրահի դռները: Բանկում նշել են, որ հաճախորդները «Նանո» մասնաճյուղի 24/7 սրահի ծառայություններից կարող են օգտվել շաբաթվա բոլոր օրերին եւ ցանկացած ժամի: Տեխնոլոգիական նման լուծումներով հագեցած մասնաճյուղը առաջինն է բանկի մասնաճյուղային ցանցում:«Նորագույն տեխնոլոգիաներն այսօր փոխում են համաշխարհային շուկաների զարգացումներն ու թելադրում բանկի ռազմավարությունը: Մենք փորձում ենք կանխատեսել հնարավոր փոփոխություններն ու շարժվել դրանց համընթաց՝ բանկում ներդնելով տեխնոլոգիական նորամուծություններ եւ առաջադեմ լուծումներ: «Նանո» մասնաճյուղը, որն այսօրվանից աշխատելու է 24/7 սկզբունքով, հենց վերջինիս վկայությունն է»,- նշել է Հայէկոնոմբանկի տեխնոլոգիաների եւ անվտանգության գծով գործադիր տնօրենի տեղակալ Արփինե Փիլոսյանը:Նա ներկայացրել է շուկայում նորույթ հանդիսացող վիրտուալ հեռակա սպասարկման սարքը: «Սարքը հնարավորություն է ընձեռում մեր բազմազբաղ ու ժամանակը գնահատող հաճախորդներին իրականացնել բանկային գրեթե բոլոր գործառնությունները իրենց հարմար օրերին եւ ժամերին 24/7 սկզբունքով՝ վիրտուալ կապի միջոցով (ոչ ավանդական եղանակով)՝ բացառելով աշխատակիցների անմիջական ֆիզիկական ներկայությունը գործարքի կատարման պահին: Բանկային ծառայությունների նմանատիպ մատուցումը նոր է ՀՀ բանկային համակարգում, սակայն այն կիրառելի է աշխարհի տարբեր զարգացած երկրներում: Սա մեզ համար ռազմավարական քայլ է, քանզի կարծում ենք, որ անցումը մասնաճյուղային ցանցի սպասարկումից ամբողջապես աշխատակցի բացակայությամբ սպասարկմանը պետք է լինի սահուն ե՛ւ բանկի, ե՛ւ հաճախորդի տեսանկյունից: Մենք ձգտում ենք, որ մեր հաճախորդներն իրենց մաքսիմալ հարմարավետ զգան մեր մասնաճյուղերում»,- հավելել է Արփինե Փիլոսյանը:Վիրտուալ հեռակա սպասարկման սարքը հնարավորություն է տալիս կատարելու հետեւյալ գործարքները՝- Հիմնական բանկային հաշվի եւ առարկայազուրկ մետաղական հաշվի բացում ե՛ւ ֆիզիկական, ե՛ւ իրավաբանական անձանց համար,- Լրացուցիչ հաշվի բացում,- Վճարային համակարգերի միջոցով փոխանցումների իրականացում,- Վճարային համակարգերի միջոցով փոխանցումների ստացում,- Սպառողական վարկի համար դիմումի ներկայացում, - Վճարային պլաստիկ քարտի դիմումի ներկայացում,- Վարկի մարում,- Արտարժույթի փոխանակում:Արփինե Փիլոսյանի խոսքով՝ այս պահին մոբայլ բանկինգի եւ օնլայն բանկինգի նոր հավելվածներն իրենց մշակման վերջնական փուլում են: «Ընդամենը մի քանի ամիս անց մեր հաճախորդները հնարավորություն կունենան իրենց գործարքների զգալի մասը տեղափոխել օնլայն հարթակ՝ խնայելով իրենց ժամանակը: Մեր նպատակն է կրճատել այն գործարքների կատարման ժամանակը, որոնց համար բանկի աշխատակցի անմիջական մասնակցությունը պարտադիր չէ, եւ մեր ջանքերն ուղղել հաճախորդի կարիքների բացահայտմանն ու որակյալ ֆինանսական խորհրդատվության տրամադրմանը: Մենք նաեւ մշակում ենք նոր պրոդուկտներ եւ ծառայություններ մեր տարբեր սեգմենտների հաճախորդների համար»,- ասել է բանկի ներկայացուցիչը: Tweet Դիտում՝ 6758