ՀՀ տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանն այսօր հայտարարել է, որ կառավարությունը մտադիր է մինչեւ վերջ իրագործել «Հյուսիս-հարավ» ճանապարհի շինարարությունը:Այս մասին նախարարն ասել է լրագրողների հետ հանդիպմանը՝ ներկայացնելով մեկ տարվա ընթացքում նախարարության կատարած աշխատանքներն ու առաջիկա ծրագրերը:««Հյուսիս-հարավ»-ի շինարարությունը շարունակվելու է: Հայաստանին պետք է այս ճանապարհը, քանի որ ունենում ենք հյուսիսը հարավին կապող բարձրակարգ ճանապարհ: Դրա որակից է կախված տուրիստական եւ բեռնափոխադրման հոսքի ավելացումը, ինչպես նաեւ հարակից տարածքներում բիզնես ակտիվության բարձրացումը»,- նշել է նախարարը: Վահան Մարտիրոսյանը տեղեկացրել է, որ ճանապարհի «Հարավ» հատվածի (Արտաշատ-Մեղրի հատված) իրագործման ծրագրում կառավարությունը մտադիր է մասնավոր ընկերության ներգրավել. հետաքրքրություն կա հիմնականում արտասահմանյան ընկերությունների կողմից: Նախատեսվում է որոշ հատվածներում վճարովի ավտոճանապարհ կառուցել, ինչը 2-3 ժամով կկրճատի երթուղու տեւողությունն ու կբարձրացնի անվտանգությունը: Վճարովի հատվածներին զուգահեռ՝ կգործի անվճարը: Նախնական գնահատականներով՝ միայն «Հարավ»-ի արժեքը կկազմի շուրջ $1,5 մլրդ:Հարցին, թե արդյոք այդ ճանապարհաշինությունը փողերի լվացման առիթ չի դառնա, նախարարը վստահեցրել է, որ իրականացվում է պատշաճ վերահսկողություն: Անդրադառնալով Լարս ավտոճանապարհին՝ նախարարը տեղեկացրել է, որ վրացական կողմն ավելացրել է ձյուն մաքրող տեխնիկայի քանակը: Բացի այդ, արդեն նախագծային աշխատանքներ են ընթանում ճանապարհի առավել խնդրահարույց հատվածում թունելի կառուցման համար. այն կմեկնարկի հաջորդ տարվանից եւ կտեւի 3 տարի: Վահան Մարտիրոսյանը խոսել է նաեւ Լարսի այլընտրանքի մասին: «Այլընտրանքային ճանապարհը միայն ցամաքայինը չէ. նման մի այլընտրանք է լաստային ճանապարհը, որը «Հարավկովկասյան երկաթուղի»-ն կազմակերպել է բավական հարմար գնային առաջարկներով: Ինչ վերաբերում է ցամաքային այլընտրանքին, ապա դա գտնվում է երկու այլ պետությունների տարածքում, մենք կարող ենք միայն աշխատել նրանց հետ եւ գտնել ինչ-որ լուծում, սակայն չենք կարող առաջարկ ներկայացնել Վրաստան-Ռուսաստան ավտոճանապարհի կառուցման համար»,- ընդգծել է նա:Նախարարը նաեւ տեղեկացրել է, որ մշակվել է միասնական երթուղային ցանց ստեղծելու տեխնիկական առաջադրանքը եւ առաջիկայում կգործարկվի պիլոտային ծրագիրը: «Ունենալու ենք միջմարզային եւ միջքաղաքային միասնական տրանսպորտային ցանց, որտեղ կներառվեն նաեւ այն մարզերն ու համայնքները, որոնք ներկայում չունեն տրանսպորտային սպասարկում: Ներդրվելու է միասնական տոմսարկղի գաղափարը, լինելու են մեկ կամ երկու օպերատորներ, «գծատեր» հասկացությունը վերանալու է»,- խոստացել է նախարարը:Միեւնույն ժամանակ, Վահան Մարտիրոսյանը բնակչությանը կոչ է արել, անվտանգության նկատառումներից ելնելով, օգտվել միջպետական միայն կանոնավոր ուղեւորափոխադրողների ծառայություններից, որոնց տոմսերը վաճառվում են ավտոկայաններում: Tweet Դիտում՝ 3306