ՀՀ Ֆինանսական համակարգի հաշտարար Փիրուզ Սարգսյանն այսօր ասել է, որ հասարակության շրջանում ֆինհաշտարարի գրասենյակի հասանելիության, ճանաչողության եւ վստահության մակարդակը կայուն աճ է գրանցում:Այս մասին Փիրուզ Սարգսյանը հայտարարել է «Ֆինանսական օմբուդսմենի ինստիտուտն ուղղված հանրության վստահության ամրապնդմանը եւ ֆինանսական միջնորդության ավելացմանը» թեմայով Երեւանում անցկացվող ամենամյա 7-րդ միջազգային համաժողովի շրջանակում, որին մասնակցում են ֆինանսական ոլորտի ավելի քան 130 ներկայացուցիչներ:«Մեր նկատմամբ վստահության աճի մասին են վկայում վիճակագրական ցուցանիշները: Տարին տարվա նկատմամբ ունենում ենք բողոքների մոտ 20% աճ, տարեկան ընդունում ենք մոտ 6000 դիտում, որոնցից գրավոր քննության են առնվում շուրջ 1600-ը. դրանց 60%-ը լուծվում է ֆինանսական կազմակերպությունների հետ հաշտեցման ճանապարհով, իսկ հօգուտ հաճախորդի վեճերի լուծման բաժինը կազմում է 70%: Սա խոսում է այն մասին, որ մենք կարողանում ենք երկխոսության եւ հաշտեցման ճանապարհով հարթել վեճերը»,- ասել է նա:Փիրուզ Սարգսյանի խոսքով՝ ստացված բողոքների մեծ մասը վերաբերում է ԱՊՊԱ ոլորտին, երբ վիճարկվում է պատահարի վնասի չափը, չփոխհատուցման կամ մեղավորության հարցը: Շատ են նաեւ բանկերին ուղղված բողոքները՝ հիմնականում սպառողական վարկերի եւ ավանդների հետ կապված: Ֆինօմբուդսմենը նշել է, որ համաժողովը լավ հնարավորություն է քննարկելու ֆինանսական վեճերի լուծման ոչ դատական՝ այլընտրանքային մեխանիզմները:«Սա շատ հետաքրքիր հարթակ է, որի միջոցով ֆինանսական կազմակերպությունները կկարողնանան եզրահանգումներ անել, թե դեպի ուր ենք գնում վեճերի այլընտրանքային լուծման ոլորտում եւ ինչպիսի մեթոդներ ու մեխանիզմներ են այսօր առկա: Դատական համակարգն առանց այն էլ բավական ծանրաբեռնված է ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ ամբողջ աշխարհում է: Մեր առաջարկած մեխանիզմները հնարավորություն են տալիս թեթեւացնել գործընթացն ու արագ կարգավորել քաղաքացիների ընթացիկ վեճերը»,- ասել է Փիրուզ Սարգսյանը: Tweet Դիտում՝ 3670