Յունիբանկը կգործարկի «Պրոտոբեյզ Լաբարատորիզ»-ի ProtoCRM համակարգը

18.03.2016 | 15:14 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Մինչեւ 2016թ. մայիսի վերջը Յունիբանկը նախատեսում է ամբողջովին անցում կատարել «Պրոտոբեյզ Լաբարատորիզ» ընկերության մշակած նոր՝ CRM համակարգին:

Բանկում նշել են, որ առաջին անգամ «Պրոտոբեյզ Լաբարատորիզ»-ը վարկավորման ավտոմատացված Salesforce CRM համակարգը Յունիբանկում ներդրել է 2013թ.: Այդ ժամանակվանից ի վեր բանկը մշակել է սպառողական վարկավորման մոտ 611 հազար հայտ, որից 50%-ը հաստատվել է: 2015թ. Յունիբանկի վարկային կոնվեյերը մշակել է ավելի քան 221 հազ. հայտ:  

ProtoCRM-ը, որը կներդնի Յունիբանկը, պատկանում է CRM համակարգերի նոր սերնդին եւ մշակված է «Պրոտոբեյզ Լաբարատորիզ»-ի կողմից: ProtoCRM ամպային համակարգը հնարավորություն է տալիս լուծելու բազմաթիվ խնդիրներ, որոնք առաջանում են մեծ քանակով հաճախորդներ ունեցող ընկերությունների մոտ, օրինակ` հաճախորդային բազայի վարումը մեկ համակարգում, վաճառքների ուղու կառուցում, անվճար եւ արդիական վերլուծության տրամադրում ցանկացած ժամանակ:

Protobase Loanstation մոդուլը (վարկավորման գործընթացի ավտոմատացում) թույլ կտա Յունիբանկին առավել արդյունավետ գնահատել հաճախորդի վարկունակությունը, կառուցել հաճախորդի պրոֆիլը` հիմնվելով սեփական վիճակագրական բազայի վրա, եւ բացառել մարդկային գործոնը վարկի վերաբերյալ որոշում կայացնելիս: Միաժամանակ, վարկային հայտի վերաբերյալ որոշումը կայացվում է մեկ րոպեում:

«Յունիբանկը Հայաստանում առաջին բանկերից մեկն էր, որ ամբողջությամբ ավտոմատացրեց սպառողական վարկավորման հայտերի ուսումնասիրման գործընթացը: Դա հնարավորություն տվեց մեզ շատ արագ եւ զգալի ընդլայնել մեր դիրքը սպառողական վարկավորման շուկայում: Անցում կատարելով ProtoCRM համակարգին՝ մենք լուծում ենք ադմինիստրատիվ եւ IT ծախսերի խնդիրը` պահպանելով համակարգի բարձր որակի աշխատանքը: Մարտի մեկի դրությամբ մեր մանրածախ վարկերի քանակը գերազանցում է 188 հազ-ը»,- ասել է Յունիբանկի Վարչության նախագահի տեղակալ Մեսրոպ Հակոբյանը:
 

Դիտում՝ 13356
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai