Երեւան, 28 նոյեմբերի /ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ/.Մասնավոր բանկային սպասարկումը Հայաստանում աստիճանաբար զարգանում է:Ինչպես հաղորդում է ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալությունը, այսօր Private banking համակարգը գործում է հայկական առեւտրային 8 բանկերում: “Արդշինինվեստբանկ”-ում Private Banking համակարգը ներդրված է գլխավոր գրասենյակում եւ սպասարկում է մոտ 80 հաճախորդի: “Զարգացման Հայկական Բանկ”-ում Pivate Banking-ը ընդգրկում է 11 խոշոր կորպորատիվ հաճախորդների: Միեւնույն ժամանակ, մասնավոր բանկային սպասարկման տարրերն օգտագործվում է “Զարգացման Հայկական Բանկ”-ի հարյուրավոր հաճախորդնորի հետ աշխատանքում. ֆինանսական խորհրդատվություն, գործարքներ հաճախորդների արժեթղթերի հետ, հաճախորդի գումարների տեղաբաշխում եւ այլն: Ինչպես հաղորդում է ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալությունը, “Անելիք բանկ”-ում այսօր Private Banking համակարգով սպասարկվում են 50 հաճախորդներ: “Կոնվերսբանկ”-ում այդ համակարգով սպասարկվող հաճախորդների թիվը կազմում է 10-ը, իսկ “ԲՏԱ-Ինվեստ Բանկ”-ում ` 5-ը: Private banking համակարգը ներդրված է նաեւ “Ինեկոբանկ”-ում եւ “Յունիբանկ“-ում: “Արմսվիսբանկ”-ի համար Private banking-ը պարզապես համարկագ չէ: “Մեր բիզնեսը հիմնված է հենց Private Banking-ի փիլիսոփայության վրա”, - նշել են բանկում: Սակայն, ինչպես պնդում են փորձագետները, Հայաստանում դեռուս գոյություն չունի դասական Private Banking: Բացի VIP-հաճախորդներին հատուկ մոտեցում ցուցաբերելուց, Private Banking-ը սովորաբար ենթադրում է հաճախորդին անհատական բանկային մենեջերի կցում, որը զբաղվում է հաճախորդի ակտիվներով: Նման ծառայություն Հայաստանում դեռեւս չկա: ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ Tweet Դիտում՝ 10721