«Չեխական ավիաուղիները» նախատեսում է վերսկսել իր Երեւան-Պրահա չվերթները 2015թ. դեկտեմբերի 13-ից: Ինչպես հաղորդում են «Արմենիա Միջազգային Օդանավակայաններ»-ի մամուլի ծառայությունից, ներկայում երթուղին շահագործվելու է բացառապես սեզոնային եղանակով` որոշակի կարճ ժամանակահատվածում ապահովելով Սուրբ ծննդյան եւ Նոր տարվա ավանդական տոնակատարությունների ժամանակ փոխադրումները:Երեւան-Պրահա միակողմանի ավիատոմսի արժեքը կլինի սկսած 88,960 դրամից, իսկ երկկողմանի տոմսի արժեքը` սկսած 162,460 ՀՀ դրամ, ներառյալ` հարկերը եւ վճարները: Չեխական ավիաուղիները նախատեսում է իրականացնել շաբաթական երկու չվերթ Երեւան-Պրահա եւ հետադարձ ուղղությամբ: Մեկնումը Երեւանից կլինի երկուշաբթի եւ հինգշաբթի օրերին ժամը` առավոտյան ժամը 5:20-ին, վերադարձը Պրահայից` չորեքշաբթի եւ կիրակի՝ ժամը 21:55-ին, որը «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայան կհասնի առավոտյան ժամը 4:30-ին՝ հաջորդ օրը: «Չեխական ավիաուղիները» կոնկրետ օրերի համար` 2015թ. դեկտեմբերի 26-ին, 2016թ. հունվարի 2-ին եւ 16-ին կավելացնի շաբաթական երրորդ հաճախականությունը շաբաթ օրերին:«Երեւան-Պրահա երթուղու չվացուցակը պլանավորված է այնպես, որ դա թույլ տա ուղեւորներին վայելելու կամ մեկ շաբաթյա (երկուշաբթիից կիրակի) կեցություն Պրահայում կամ երկարատեւ հանգստյան օրեր (հինգշաբթիից կիրակի): Մեկնման ժամերը թե Երեւանից, թե Պրահայից, ճամփորդողներին թույլ են տալիս վայելել մի ամբողջ օր Պրահայում եւ մեկնելիս, եւ վերադառնալիս: Երեւան-Պրահա չվերթները իրականացվելու են Airbus A319 ինքնաթիռով, որը ունի եւ էկոնոմ, եւ բիզնես կարգի նստատեղեր:Առավոտյան՝ տրանսպորտի հոսքի ժամին, Պրահա ժամանելու շնորհիվ, Երեւանից եկող ուղեւորները կկարողանան Պրահայի միջոցով շարունակել իրենց ճանապարհը դեպի «Չեխական ավիաուղիներ»-ի մի շարք վերջնական նպատակակետեր, օրինակ` Փարիզ, Հռոմ, Բարսելոնա, Մադրիդ, Ամստերդամ, Բրյուսել, Ֆրանկֆուրտ, Դյուսելդորֆ եւ այլն»,- ասված է հաղորդագրությունում«Ներկայումս «Չեխական ավիաուղիներ»-ի երեւանյան չվերթներն իրականացվելու են 2015թ. դեկտեմբերի 13-ից մինչեւ հունվարի 16-ը: Փորձելով վերականգնել դեպի Երեւան չվերթները մենք պետք է շատ ուշադիր լինենք կիրառելով փուլ առ փուլ մոտեցում, քանի որ Հայաստանի շուկան չափազանց զգայուն է գնի նկատմամբ, իսկ փոխադրումների պահանջարկը սեզոնով պայմանավորված շատ անհավասարակշիռ է»,- ասել է «Չեխական ավիաուղիներ»-ի կոմերցիոն, միավորման եւ մարկետինգի գծով տնօրեն Ժան Տոթը:«Ինչ վերաբերում է չվերթների հետագա իրականացմանը, ապա մենք ուսումնասիրել ենք 2016թ. ամռանը չվերթների իրականացման տարբեր մոդելներ, սակայն դեռ որեւէ մոդել չի ընտրվել: Ամռանը չվերթների իրականացումը պետք է շատ լրջորեն ուսումնասիրվի, եւ դրական որոշում կարող է կայացվել, եթե այն տնտեսապես արդարացված է երթուղու սպասարկման ամբողջ ժամանակաշրջանի համար»,- հավելել է նա: Tweet Դիտում՝ 22442