ՀՀ Կենտրոնական բանկը հրապարակել է 2015թ. երկրորդ եռամսյակի Սպառողների վստահության ցուցանիշը (ՍՎՑ), որը կազմել է 41,2 կետ` վերադառնալով 2014թ. չորրորդ եռամսյակի մակարդակին: Նախորդ եռամսյակի նկատմամբ սպառողների վստահության ինդեքսը նվազել է 0,2 կետով:Ըստ ցուցանիշի հաշվարկի մեթոդաբանության՝ ինդեքսը տատանվում է 0-ից 100 միջակայքում։ Ինդեքսի 0 արժեքը վկայում է այն մասին, որ բոլոր ռեսպոնդենտները նշել են նվազում, 100 արժեքը՝ աճ, արժեքների 45-ից 55 միջակայքը գնահատվում է որպես «կայունության միջակայք»:Փաստացի, երկրորդ եռամսյակում սպառողների վստահությունը նվազման միջակայքում է:Ընթացիկ պայմանների ցուցանիշն աճել է 0.6 տոկոսային կետով, ընդ որում, աճը պայմանավորվել է խոշոր գնումներ կատարելու փաստի ցուցանիշի 1.1 եւ տնային տնտեսությունների ֆինանսական վիճակի փաստացի փոփոխության ցուցանիշի 1.2 տոկոսային կետ աճերով: Ընդհանուր տնտեսության վիճակի վերաբերյալ գնահատականների ցուցանիշը նվազել է 0.8 տոկոսային կետով, իսկ ապագա պայմանները նկարագրող ցուցանիշը նվազել է 0.8 տոկոսային կետով` պայմանավորված գալիք եռամսյակում խոշոր գնումներ կատարելու ակնկալիքի եւ ֆինանսական վիճակի փոփոխության սպասումների ցուցանիշների աննշան նվազումներով: Մյուս կողմից՝ աճ է արձանագրվել գալիք եռամսյակում զբաղվածության սպասումների ցուցանիշի գծով: Tweet Դիտում՝ 3250