Ֆինանսական խորհրդատվության ոլորտի մասնագետները նշել են տարբեր տարիքային խմբերի ներկայացուցիչների հիմնական նախապատվությունները բանկերի հետ առնչվելիս։Այսպես, միլենիալներն ավելի են գնահատում ծառայությունների հարմարավետությունը, զումերները վայելում են առցանց գնումները, իսկ ալֆա սերնդի ներկայացուցիչները սովոր են գործել վիրտուալ օգնականի օգնությամբ։Հաճախորդների նախապատվությունների ուսումնասիրության արդյունքներով կիսվել են S+ Consulting ընկերությունում, որը զբաղվում է ֆինանսական վերլուծությամբ եւ խորհրդատվությամբ, հաղորդում է Rusbase-ը։Փորձագետները հայտնաբերել են շուկայում ի հայտ եկած մի քանի միտումներ.- արհեստական բանականության (AI), մեքենայական ուսուցման (ML), BigData-ի եւ լրացված իրականության (AR) տեխնոլոգիական եւ խորհրդատվական ծառայությունների հետ փոխգործակցության բարձր ինտեգրում,- անձնական օգնական, - Ֆինանսական ծառայություններն ինտեգրվում են մարդկանց առօրյային, ընկերությունների եւ բանկերի գործունեությունը հաճախորդի համար դառնում է «անտեսանելի»:Հաճախորդների պահանջմունքների հիման վրա S+ Consulting-ի փորձագետները բացահայտել են տարբեր տարիքային խմբերի ներկայացուցիչների նախասիրությունները բանկերի հետ առնչվելիս.- միլենիալները (ծնված 1981-1996 թթ.) նախընտրում են անձնական հաղորդակցությունը եւ ֆիզիկական գրասենյակները, 49%-ը գնահատում է ծառայությունների հարմարավետությունը,- զումերները (ծնված 1997-2010 թթ.) սմարթֆոնը համարում են կյանքի ամենակարեւոր անձնական սարքը, 72%-ը վայելում է առցանց գնումները, 85%-ը վստահում է երրորդ անձանց իրենց մասին ֆինանսական տեղեկատվության հավաքագրման գործում,- ալֆա սերնդի ներկայացուցիչները (ծնված 2010թ.+) սովոր են գործողություններ կատարել վիրտուալ օգնականի միջոցով եւ գնահատում են թվային բանկային ծառայությունների արձագանքման արագությունն իրենց հարցումներին:S+ Consulting-ի փորձագետները եզրակացրել են, որ առաջիկա 5 տարիների ընթացքում բանկերի ակտիվ հաճախորդների ճնշող մեծամասնությունը լինելու են միլենիալները եւ Z սերնդի ներկայացուցիչները։ Արդեն այսօր նման հաճախորդների մասնաբաժինը մոտավորապես կեսն է, նշել են S+ Consulting-ում։«Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 23411