«Սբեր»-ը մշակել է նոր լուծում, որը հնարավորություն կտա իրական ժամանակում զգուշացնել հաճախորդներին հեռախոսային զեղծարարության մասին։ Ինչպես հաղորդում է «Սբեր»-ի մամուլի կենտրոնը, նոր ծառայությունը ստացել է «Աուրա» անվանումը: Դրա հիմքում ընկած են արհեստական բանականության տեխնոլոգիաները, ներառյալ՝ խորը ուսուցման ժամանակակից լեզվական նեյրոցանցային մոդելը, որը հետազոտել է իրական զեղծարարների հազարավոր խոսակցություններ։«Աուրա»-ն արդեն հասանելի է SberMobile-ի բաժանորդներին: Ծառայությունը միացրած հաճախորդների զանգերը կվերլուծի արհեստական բանականությունը. չարագործների բացահայտման դեպքում բաժանորդը կլսի ձայնային հաղորդագրություն. «Ուշադրություն, հավանաբար, այս զանգը կատարվել է զեղծարարի կողմից»:Տեխնոլոգիայի ուսուցումն իրականացվել է «Սբեր»-ի կիբեռանվտանգության տվյալների բազայի հիման վրա, դրա ուսուցումը շարունակվում է նոր նյութերի վրա եւ բարելավվում է յուրաքանչյուր նոր զանգի հետ:Պիլոտային նախագծի շրջանակում «Աուրա»-ն ցուցադրել է խարդախ գործողությունների հայտնաբերման 80%-անոց ճշգրտություն, իսկ մոդելի անտեղի միացման ցուցանիշը եղել է 1%-ից էլ պակաս:2021 թվականի առաջին կիսամյակի վիճակագրությունը վկայում է, որ անհայտ համարներից ստացվող զանգերի ավելի քան 70%-ը գալիս է զեղծարարներից: Ամեն ամիս նրանք իրենց վստահած քաղաքացիների հաշիվներից հանում են 3,5-ից մինչեւ 5 միլիարդ ռուբլի:«Հաճախորդների տվյալների պաշտպանությունն ու անվտանգությունն այսօր SberMobile-ի համար առաջնահերթ խնդիր է: Հետեւաբար, մենք ուշադիր ենք վերաբերվում խարդախության կանխարգելման ու մեր բաժանորդների գաղտնի տվյալների պաշտպանության հարցերին: Հաճախորդների վստահության պահպանումը եւ ցանկացած միջադեպի կանխումը, որը կարող է խաթարել նման վստահությունը, դարձել է բոլորիս հիմնական խնդիրը»,- նշել է SberMobile-ի գլխավոր տնօրեն Ռուսլան Գուրջիյանը:«Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 130611