Զանգվածային անցումը դեպի անկանխիկ հաշվարկներ լրջորեն ազդել է ռուսաստանցի մատուցողների ստացած եկամուտների վրա, քանի որ դրանց շուրջ կեսը կազմում են թեյավճարները: Անձնակազմի արտահոսքը կանխելու նպատակով ռեստորանների տերերը ստիպված են մշակել տեխնոլոգիական լուծումներ, որոնք թույլ կտան այցելուներին փոխանցել թեյավճարը բանկային քարտի միջոցով: Ինչպես գրում է «Կոմերսանտ»-ը, ռեստորանային բիզնեսի «գորշ» համարվող այս հատված են փորձում մուտք գործել Սբերբանկը, Русский стандарт եւ «Տինկոֆ» բանկերը:Մասնավորապես, այս աշնանը «Շոկոլադնիցա» սրճարանների ցանցը Русский стандарт բանկի հետ կփորձարկի էլեկտրոնային թեյավճարների համակարգը: Բանկում հաստատել են այս տեղեկատվությունը՝ նշելով, որ մինչեւ 2019թ. վերջը մատուցողին թեյավճար տրամադրելու հնարավորությունից կարող են օգտվել Visa քարտապանները:Թեյավճարների տրամադրման սեփական ծառայությունն է զարգացնում նաեւ Սբերբանկը. բանկին պատկանող «Ֆուդպլեքսը» (ռեստորանների համար միասնական թվային հարթակ –խմբ.) մշակել է Plazius հատուկ հավելվածը: Սբերբանկի ծառայությունը հասանելի կլինի վճարային յուրաքանչյուր համակարգի օգտատերերին: Բացի դրանից, սեփական տեխնոլոգիական լուծումն են պատրաստում նաեւ «Տինկոֆ Բանկում»:Փորձագետները նշում են, որ կանխիկից հրաժարվելուն զուգահեռ՝ նվազում է թեյավճարների քանակը: Որոշ գործատուներ թեյավճարներներին պաշտոնական կարգավիճակ են տալիս՝ վճարումն իրականացնում են իրենց դրամարկղի միջոցով, սակայն այդ դեպքում ընթացակարգը շատ է բարդանում, քանի որ ռեստորանները ստիպված են լինում հարկեր վճարել: Русский стандарт բանկում պարզաբանում են, որ թեյավճարները չեն հարկվում. հաճախորդի եւ մատուցողի միջեւ նվիրատվության պայմանագիր է կնքվում, իսկ նման ծառայություններն ազատում են հաշվապահությանը գործընթացին մասնակցելուց, եթե ռեստորանը որոշում է ընդունում թեյավճարներն անկանխիկ դարձնելու մասին:«Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 17053