«Ալֆա Գրուպ»-ի բաժնետերերը մտադիր են ստեղծել առանց մասնաճյուղային ցանցի՝ միայն օնլայն ռեժիմում աշխատող ապահովագրական ընկերություն:Ինչպես հաղորդում է RBC-ն, ընկերությունը, որը կունենա Mango անվանումը, սեփական պրոդուկտների վաճառքից բացի, հանդես կգա որպես բարձր տեխնոլոգիական մարկետփլեյս՝ ուրիշ ընկերությունների համար: Սկզբնական փուլում «Ալֆա Գրուպ»-ը կապահովի ստարտափի ֆինանսավորումը: Նախնական տվյալներով՝ ներդրումների ծավալը կարող է կազմել մինչեւ $10 մլն: «Նոր ապահովագրական ընկերության գաղափարն է՝ առաջարկել նորովի նայել սովորական երեւույթների վրա՝ օգտագործելով համաշխարհային փորձը եւ ներգրավելով տեխնոլոգիական կրթությամբ մարդկանց: Մենք նախատեսում ենք փոխել շուկան եւ ստեղծել թվային ապահովագրության նոր շուկաներ, որտեղ կլինենք բացարձակ առաջնորդ»,- նշել է բաժնետերերի ներկայացուցիչը: Նոր ընկերության թիրախային լսարանը կկազմեն 20-40 տարեկան այն մարդիկ, որոնք կարեւորում են առաջադեմ տեխնոլոգիաներն ու վստահությունը:Փորձագետների կարծիքով՝ Ռուսաստանում insurtech ստարտափները, որոնց թվին է դասվում նաեւ Mango-ն, գտնվում են այսօր սաղմնային վիճակում, ի տարբերություն միջազգային շուկաների, որտեղ այդ ստարտափներում բավականին ակտիվ ներդրումներ են կատարվում: Համաձայն Willis Towers Watson ապահովագրական բրոքերի վերլուծության՝ 2013-ից մինչեւ 2018-ի երկրորդ եռամսյակի ավարտը կյանքի եւ առողջության ապահովագրության insurtech ստարտափներում ներդրումները կազմել են $5,1 մլրդ, իսկ դժբախտ պատահարների եւ ունեցվածքի ապահովագրությամբ զբաղվող ընկերություններում՝ $4,2 մլրդ:Ներդրումների 58%-ը բաժին է ընկնում ամերիկյան, 7%-ը՝ բրիտանական, 5-ական տոկոս՝ գերմանական եւ չինական, 4%՝ հնդկական, 3%՝ ֆրանսիական ստարտափներին: Մնացած երկրներին բաժին է ընկնում ներդրումների 18%-ը:«Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 27450