ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի քարտերի պրոցեսինգային կենտրոնում տեղի ունեցած տեխնիկական խնդիրները վերացված են:Ինչպես հաղորդում է Մեդիամաքսը, այս մասին այսօր հայտնել է ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Գործառնական դեպարտամենտի տնօրեն Արմեն Սարգսյանը:«Մարտի 4-ին տեղի է ունեցել տեխնիկական վթար, որի արդյունքում բանկի պրոցեսինգային կենտրոնը չի աշխատել իր վրա դրված պարտավորությունների համաձայն: Խնդիրը վերացնելու ուղղությամբ աշխատանքները սկսել են նույն պահից սկսած, արագ արձագանքման գործընթացները փաստացի չեն տվել համապատասխան արդյունքը, ինչից ելնելով ձեռնարկել ենք ավելի բարդ միջոցառումներ, որոնք, ցավոք, փոքր-ինչ ժամանակատար են եղել»,- ասել է նա: Արմեն Սարգսյանի փոխանցմամբ, առաջացած խնդրի հետեւանքով հաճախորդների որեւէ տվյալի կորուստ չի գրանցվել, «քանի որ համակարգը, կառուցվածքային տեսանկյունից, նման բան թույլ չէր տա»:«Խնդիրը եղել է զուտ տեխնիկական, ինչը, ցավոք համընկել է այն ժամանակահատվածի հետ, երբ շուրջ 52 000 կենսաթոշակառու քարտերի միջոցով պետք է ստանային իրենց կենսաթոշակները»,- ասել է Արմեն Սարգսյանը եւ նշել, որ Բանկը կենսաթոշակառուներին հնարավորություն է տվել անձը հաստատող փաստաթղթով կենսաթոշակները ստանալ սպասարկման կենտրոններից, ինչի արդյունքում մարտի 5-ին 5500 եւ ավելի կենսաթոշակառու մասնաճյուղային ցանցով ստացել էր թոշակը, իսկ մարտի 6-ին մի փոքր պակաս, քանի որ մասամբ վերականգնվել էր բանկոմատների աշխատանքը:Արմեն Սարգսյանը հերքել է խոսակցություններն այն ամսին, թե բանկը գումար չի ունեցել, եւ դա կապված է ՌԴ-ում կամ Ուկրաինայում կատարվող գործողությունների հետ:«Քանի որ մենք ունենք ավելի քան 137 բանկոմատ, կառավարությունից դեռ գումար չստացած, կենսաթոշակների տրամադրումից 3-4 օր առաջ լիցքավորում ենք բանկոմատների ցանցը: Այս անգամ եւս լիցքավորումը եղել է նախօրոք, սակայն տեխնիկական խնդրի պատճառով տվյալները հասանելի չեն եղել բանկոմատներում»,- ասել է բանկի ներկայացուցիչը: Նա նշել է, որ կատարվել է հակավթարային ճիշտ աշխատանք, եւ հավաստիացրել, որ կատարվածը մանրամասն վերլուծվելու է եւ կանխարգելիչ քայլեր են ձեռնարկվելու նման խնդիրներից հետագայում խուսափելու համար:«Այս պահին մեզ համար պարզ է, թե ինչից է խնդիրն առաջացել, աշխատանքներ ենք տարել դրանք վերացնելու եւ ապագայում դրանցից խուսափելու համար` կրկնապատկելով անվտանգության համակարգը: Ներկայումս պրոցեսինգային կենտրոնի խնդիրը վերացված է, միայն խնդիր կա սպասարկումից հետո հաճախորդներին SMS հաղորդագրության ուղարկման հետ կապված, ինչը եւս կարճ ժամանակահատվածում կվերականգնվի»,- ասել է մասնագետը:Արմեն Սարգսյանի փոխանցմամբ, ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի պրոցեսինգային կենտրոնի գործարկումից մինչ օրս սա նման առաջին տեխնիկական խնդիրն էր: Tweet Դիտում՝ 3383