2013թ. հուլիսին Կենտրոն եւ Նորք Մարաշ վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարանի կողմից բավարարվեց «Պեռնո Ռիկար Արմենիա» ընկերության` «Սթար Դիվայդ» ՓԲԸ-ին սնանկ ճանաչելու վերաբերյալ հայցը: «Սթար Դիվայդ»-ի դեմ պարտապանների ու նոր պահանջների թիվը գնալով աճում է: Մեդիամաքս-ի Banks.am պորտալը փորձել է պարզել պահանջների նախնական ծավալն ու սնանկության գործի ընթացքը` զրուցելով Սնանկության գործով կառավարչի եւ Սթար-ի ներկայացուցչի հետ:Սեպտեմբերի 28-ի դրությամբ, «Սթար Դիվայդ»-ի նկատմամբ Վերակառուցման և Զարգացման Եվրոպական բանկը ներկայացրել է 3 643 818.53 ԱՄՆ դոլարին համարժեք ՀՀ դրամ (1 մլրդ 479 մլն 390 հազար 108 դրամ) ապահովված պահանջ: 6 308 377 դրամի պահանջ է ներկայացրել «Մուշ Մեդա» ՍՊԸ-ն, 4 243 000 դրամ`«Նիկոլա Ինտերնեյշնլ Արմենիա» ՍՊԸ-ն: Հոկտեմբերի 8-ի տվյալներով, «Սթար Դիվայդ»-ի նկատմամբ ներկայացված պահանջները հետեւյալն են. «Կրիոսան» ՍՊԸ` 9 482 730 դրամ, «Գուդվիլ» ՍՊԸ` 4 415 721 դրամ, «Աշտարակ-Կաթ» ՓԲԸ` 212 020 024,0 դրամ, Ա/Ձ Հասմիկ Գրիգորյան` 3 734 233 դրամ, «Սամեգա» ՍՊԸ` 1 231 610 դրամ, «Քեսաբ Գրուպ» ՍՊԸ` 2 495 090 դրամ, «ՀՍՌ Ֆարինա» ՍՊԸ` 272 847,46 դրամ, «Գուդ Կրեդիտ» ՈւՎԿ ՍՊԸ` 2 257 040 դրամ: Ընդհանուր առմամբ, վերոնշյալ պահանջների հանրագումարը, որը նախնական է եւ դեռեւս հաստատված չէ դատարանի կողմից, կազմում է 1 մլրդ 725 մլն 851 հազ. 750 դրամ: Եթե դրան գումարենք նաեւ սնանկության հիմք հանդիսացած «Պեռնո Ռիկար Արմենիա» ընկերության պահանջը, որը կազմում է 71 մլն 845 հազար դրամ, ապա «Սթար դիվայդ»-ի նախնական պարտքը կազմում է 1 մլրդ 797 մլն 659 հազար 750 դրամ: Դոլարային արտահայտմամբ այն հավասար է $4 մլն 428 հազարի: «Սթար»-ի սնանկության գործերով կառավարիչ Արման Սարգսյանը Մեդիամաքս-ի հետ զրույցում նշել է, որ «ներկայումս իրականացվում է պարտատերերի կողմից ներկայացված պահանջների հաստատման գործընթացը: Երբ դատարանի կողմից կլինի հաստատված պարտատերերի վերջնական ցուցակ, կկայանա նրանց հետ առաջին հանդիպումը»:Արման Սարգսյանը նշել է, որ «Սթար»-ի կողմից ներկայացված վերաքննիչ բողոքը, Սնանկության մասին ՀՀ օրենքի համաձայն, չի կարող խանգարել սնանկության գործի ընթացքին: «Սթար» առեւտրային ցանցից տեղեկացանք, որ ընկերությունը մնում է այն գաղափարին, որ չի գնալու սնանկացման ուղղությամբ եւ այդ իսկ պատճառով պատրաստ է բողոքարկել որոշումը դատական բոլոր ատյաններում: Անդրադառնալով առողջացման ծրագրին` «Սթարում»-ում հայտնել են, որ «ընկերության աշխատակազմի օպտիմիզացիայի գործընթացն արդեն ավարտվել է, որին կհաջորդի կայունացման, այնուհետեւ` զարգացման փուլը»:Սնանկության հանձնաժողովի նախագահը, սակայն, նշում է, որ ֆինանսական առողջացման ծրագրի մասին կորող ենք խոսել միայն այն ժամանակ, երբ դատարանի կողմից կլինի հաստատված պարտատերերի ցանկը: Գործի վերաբերյալ հաջորդ դատական նիստը նշանակված է նոյեմբերի 15-ին:Պատրաստեց Սիրանուշ Եղիազարյանը: Tweet Դիտում՝ 5049