Հարցում. որքանո՞վ են գնահատված եւ բավարարված ՀՀ բանկերի աշխատակիցները

07.10.2013 | 10:45 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Հայաստանի Բանկերի եւ Ֆինանսավարկային կազմակերպությունների  արհեստակցական կազմակերպությունների Ճյուղային Հանրապետական  Միությունը (ՃՀՄ) ամփոփել է բանկային եւ ֆինանսավարկային համակարգի աշխատակիցների շրջանում անցկացված հարցման արդյունքները:

Ինչպես Մեդիամաքս-ի թղթակցի հետ զրույցում նշել է ՃՀՄ նախագահ Լաուրա Հակոբյանը, հարցման հիմնական նպատակն էր՝ պարզել գործատու-աշխատող  փոխհարաբերությունների վիճակը եւ դրանից  բխող աշխատանքային, սոցիալական, իրավական պաշտպանության ապահովման մակարդակը:

Լաուրա Հակոբյանի փոխանցմամբ, հարցումն անցկացնելու համար Ճյուղային  Արհմիությունը դիմել էր բոլոր բանկերի եւ վարկային կազմակերպությունների ղեկավարներին: Արդյունքում՝ դրական պատասխան էր ստացվել 11 առեւտրային բանկերից, 3 ՈՒՎԿ-ից, ՀՀ Կենտրոնական բանկից եւ «Հայինկասացիա» ՓԲԸ-ից:

Ինչպես վկայում են հարցման արդյունքները, մասնակիցների 92,6 %-ը գոհ են  ղեկավարների հարգալից  վերաբերմունքից,  83,1 %-ը`աշխատանքային  պայմաններից, 54,7 % -ը` երկկողմանի  աշխատանքային պայմանագրերից, 55,3 %-ը`առողջապահության ապահովագրությունից, 71,8%-ը` ՃՀՄ-ի կողմից  կազմակերպվող  միջոցառումներին աշխատողների ներգրավումից :

Լաուրա Հակոբյանի համոզմամբ, աշխատակիցների իրավունքների եւ սոցիալ-տնտեսական շահերի պաշտպանությունը ենթադրում է մի շարք համալիր միջոցառումների իրագործում: Դա հնարավորություն կտա ֆինանսական կառույցների աշխատակիցներին տեղեկանալ սեփական իրավունքների ու պարտավորությունների մասին, բացատրել ոլորտում կատարված փոփոխությունները եւ, ի վերջո, կարգավորել այն խնդիրները, որոնց լուծումն աշխատակցի իրավասությունների մեջ չէ:

«Սակայն ֆինանսական խնդիրների պատճառով կառույցն այս առումով մի փոքր կաղում է: Առաջիկայում փորձելու ենք ներգրավել բանկերի ղեկավարներին, եւ մեր եղած միջոցներով լուծել նշված խնդիրները: Համատեղ եւ քաղաքակիրթ աշխատանքի միջոցով կարող ենք աշխատողին հասցնել իր իրավունքներն ու պարտավորությունները: Արդյունավետ աշխատանքն այնտեղ է, որտեղ աշխատողն  անհոգ է»,- կարծում է  ՃՀՄ-ի ղեկավարը:

Լաուրա Հակոբյանի խոսքերով, կառույցն այսօր  գործ ունի գրագետ ղեկավարների հետ. «Երբ մենք ասում ենք, որ սա օրենքի պահանջ է, նրանք ընդունում են, ինչը նախկինում հաճախ այդպես չէր: Ղեկավարները զգում են, որ ՃՀՄ-ն օգնողի դերում է, եւ բավական մեծ հնարավորություն են տալիս, որպեսզի կարողանանք զրուցել աշխատակիցների հետ՝ անմիջական շփումը նպաստում է ավելի լավ տեղեկանալ ոլորտում առկա խնդիրներին»:

Միեւնույն ժամանակ, միշտ չէ, երբ համակարգի աշխատակիցներն անկեղծ են իրենց հուզող հարցերը բարձրաձայնելիս: «Անկախ կառույցի անունից հարցադրումներ անելու ժամանակ զգում ենք, որ աշխատակիցների մոտ կաշկանդվածություն կա, ինչը թույլ չի տալիս լիարժեք օգնել նրանց: Շատ կարեւոր է, երբ աշխատողն իմանա, որ կա մի կառույց, որի հետ կարող է քննարկել իրեն հուզող հարցերն ու լուծումներ ստանալ»,-ասում է միության նախագահը:

Նրա փոխանցմամբ, վերջին հարցման արդյունքներից պարզ է դարձել, որ բանկերի եւ ֆինանսավարկային կազմակերպությունների մի շարք աշխատողներ այսօր խնդիր ունեն աշխատավարձի անհամապատասխանության, ընդմիջման եւ արձակուրդների հետ, որոշ կառույցներում աշխատում են նաեւ շաբաթ եւ կիրակի օրերին, սակայն հավելյալ չեն վարձատրվում: Կան բանկեր, որտեղ չկա առողջության ապահովագրություն կամ աշխատակիցների համար նախատեսված սոցիալական փաթեթ: «Սրանք ճյուղային արհմիության խնդիրներ են, որոնց մասին պետք է անկեղծ խոսեն աշխատակիցները: Վերջիններիս գնահատված լինելու մակարդակն առայժմ այն չէ, որը մենք կցանկանայինք ունենալ: Բանկում աշխատելը բավական բարդ է, լարված եւ պատասխանատու, բանկի աշխատողն ուղղակիորեն նպաստում է պետության զարգացմանը, սակայն, ցավոք, նրա գնահատումը լիարժեք չէ», - ասում է Լաուրա Հակոբյանը:

Այսպես, հարցվածների 63,8  %-ը  դժգոհություն է  հայտնել կատարած  աշխատանքի  դիմաց աշխատավարձի անհամապատասխանության, 76,1 % -ը` սոցիալական փաթեթների բացակայության,  56,4%-ը` գնաճի  հետ կապված աշխատավարձի  ինդեքսավորման բացակայության վերաբերյալ:

Լաուրա Հակոբյանի խոսքերով, ներկայումս ՃՀՄ-ն իր գերխնդիրն է համարում  կոլեկտիվ պայմանագրերի կնքումը, ինչն առավել հեշտ ու հստակ կդարձնի գործատու-աշխատող հարաբերությունները, սոցիալական գործընկերության գաղափարի զարգացումը:

«Կառույցն աշխատանք է տանում նաեւ կրճատված աշխատակիցների հետ` նրանց համար կազմակերպելով տարբեր ուղղություններով վերապատրաստման դասընթացներ` փորձելով վերջիններիս զբաղվածության հարցը լուծել մեկ այլ կառույցում», - եզրափակել է Լաուրա Հակոբյանը:

Սիրանուշ Եղիազարյան

Դիտում՝ 3784
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW