2014-ի համար կնքվող բոլոր ԱՊՊԱ պայմանագրերի դեպքում կկիրառվեն Բոնուս եւ Մալուս համակարգի բաղադրիչները: Այս մասին այսօր հայտնել է Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրեն Աննա Վարդիկյանը՝ «Բոնուս-Մալուս համակարգի ներդրումը ՀՀ-ում» թեմայով սեմինարի ժամանակ, որտեղ ներկայացվել են համակարգի ներդրմամբ ծագող պայմանները: «Բունուս-Մալուս համակարգը ՀՀ-ում գործում է 2013-ի հունվարի 1-ից՝ միայն բոնուսների մասով, իսկ մալուսների մասով տարածվելու է 2014-ի համար կնքվող բոլոր ԱՊՊԱ պայմանագրերի վրա: Այս համակարգը վարորդի ռիսկը գնահատող գործիք է, որը թույլ է տալիս փոխել ԱՊՊԱ-ի համար գանձվող վճարը՝ զեղչեր տրամադրելով կարգապահ վարորդներին՝ կախված վարորդի ապահովագրական դեպքերի պատմությունից, իսկ ռիսկային վարորդների ստիպում է լինել ավելի զգոն»,- ասել է Աննա Վարդիկյանը:Բոնուս-Մալուս համակարգի ներդրմամբ բազային ապահովագրավճարը չի փոխվում, այլ վերաբաշխվում է կարգապահ եւ ռիսկային վարորդների միջեւ: Աննա Վարդիկյանի փոխանցմամբ, «մալուսների բացարձակ թվերը դեռեւս նախագծային են եւ ենթակա են քննարկման»: 2014-ի համար կնքվող պայմանագրերի դեպքում հաշվի են առնվելու 2013-ի հունվարի 1-ից տեղի ունեցած ԱՊՊԱ պատահարները, ինչի մասին բյուրոն պարբերաբար տեղեկացրել է վարորդներին: Տասը տարվա ընթացքում կարգապահ վարորդների բազիսային վճարը բոնուսների աճման հաշվին կարող է կիսվել հետեւյալ ընթացակարգով. «Եթե կնքվում է ԱՊՊԱ պայմանագիր, որի ապահովագրավճարը կազմում է 35.000 ՀՀ դրամ, իսկ վարորդն ունի բազիսային դաս, ապա 5 տարի անց նա կհայտնվի բունուսային 5-րդ դասում՝ վճարելով 29.750 դրամ ապահովագրավճար, իսկ եւս 5 տարի անց, նույն տեմպերով շարունակելու դեպքում, վճարը կկիսվի՝ կազմելով 17. 500 ՀՀ դրամ»,- նշել է բյուրոյի գործադիր տնօրենը:Նա նաեւ ասել է, որ «բոլոր բարեխիղճ վարորդները, ովքեր 2013-ի հունվարի 1-ից սկսած մինչեւ ԱՊՊԱ պայմանագրի կնքումը 345 օրվա ընթացքում չեն ունենա իրենց մեղքով ԱՊՊԱ պատահար, կստանան բոնուսներ կամ զեղչեր»: Իր մեղավորությամբ պատահար գրանցելու դեպքում վարորդը առաջին անգամ կստանա 16% մալուս, ապա յուրաքանչյուր պատահարի համար մալուսները կաճեն՝ 3-րդ պատահարի դեպքում գրանցելով մաքսիմալ մալուսներ՝ ապահովագրավճարի 200%-ի չափով: Ռիսկային վարորդների համար, սակայն, համակարգը նաեւ լավ լուր ունի՝ համաներում. 4 տարի անընդմեջ կարգապահ եւ ոչ մի պատահարում մեղավոր չլինելու դեպքում բոլոր մալուսները զրոյանում են եւ վարորդն անցնում է բազիսային կամ զրոյական դաս՝ չունենալով ոչ բոնուս, ոչ մալուս:Աննա Վարդիկյանը նշել է, որ «իրենց մեղավորությամբ որեւէ ԱՊՊԱ պատահար չգրանցած վարորդները 2013-ին ստացել են բոնուսներ կամ զեղչեր իրենց ապահովագրավճարի 3 %-ի չափով: Նախնական տվյալներով բոլոր ապահովադիրների 75%-ը ստացել են բոնուս, ինչը բացարձակ թվով կազմում է մոտ 350 մլն դրամ»: Tweet Դիտում՝ 2726