ՌՈՍԳՈՍՍՏՐԱԽ ԱՐՄԵՆԻԱ-ն ամփոփել է կես տարվա գործունեությունը ԱՊՊԱ-ի ոլորտում

08.07.2011 | 13:12 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /
Երեւան/Մեդիամաքս/. Պարտադիր ապահովագրության ներդրման օրվանից` կես տարվա ընթացքում ՌՈՍԳՈՍՍՏՐԱԽ ԱՐՄԵՆԻԱ կոնտակտ-կենտրոնը.

- սպասարկել է 25300 զանգ, ընդ որում ամենաշատ զանգերի քանակը գրանցվել է հունիս ամսին` միջինում օրական 170 զանգ,
- գրանցել է 5948 ապահովագրական պատահար` կես տարվա միջին օրական ցուցանիշը կազմել է 33 ՃՏՊ: Առավելագույն քանակը գրանցվել է հունիսին՝ 1095 ՃՏՊ:

Ինչպես Մեդիամաքսին հայտնել են ընկերությունից, հակառակ սպասումների և կանխատեսումների, ամռանը դեպքերի քանակի նվազում տեղի չի ունեցել: Հունիս ամսվա ընթացքում գրանցված դեպքերի միջին օրական ցուցանիշը կազմել է 37, ինչը հավասար է փետրվարին գրանցված առավելագույն ցուցանիշին:

Զգալիորեն աճել է գիշերվա ընթացքում եւ անձրեւային եղանակին տեղի ունեցող դեպքերի քանակը: 

ՌՈՍԳՈՍՍՏՐԱԽ ԱՐՄԵՆԻԱ-ի Հայտերի կարգավորման կենտրոն (ՀԿԿ) ներկայացվել է 3720 դիմում, հատուցման ենթակա վնասների ընդհանուր գումարը կազմել է 740 միլիոն ՀՀ դրամ: Արդեն կարգավորվել են 3653 դիմում, որոնց գծով փաստացի վճարվել է 667 միլիոն ՀՀ դրամ (մոտ 1,8 միլիոն ԱՄՆ դոլար): Գույքին պատճառված վնասի գծով միջին հատուցումը կազմել է 201000 ՀՀ դրամ:

Տարեսկզբից գրանցվել է  ՃՏՊ-ների արդյունքում մարմնական վնասվածքների 151 դեպք (դրանցից 30-ը՝ հունիսին), 5-ը՝ մահացու ելքով:

ՌՈՍԳՈՍՍՏՐԱԽ ԱՐՄԵՆԻԱ ընկերության վթարային կոմիսարները դեպքի վայր են ժամանում միջինում 12-15 րոպեում Երևանում և մարզկենտրոններում և մինչև 30 րոպե ժամանակահատվածում՝ մարզերում:

Ընկերության կողմից կնքված պայմանագրերը կազմում են ԱՊՊԱ շուկայի 35%-ը:
Դիտում՝ 6455
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW