Brand Finance միջազգային խորհրդատվական ընկերությունը հրապարակել է Nation Brands 2022 «ազգային բրենդների արժեքի» հերթական վարկանիշը՝ աշխարհի տարբեր երկրների հետ կապված տնտեսական, քաղաքական եւ հեղինակության գործոնների համալիր պայմանական գնահատված արժեքը:«Կոմերսանտ»-ի փոխանցմամբ՝ անցած տարվանից առաջին տեղը պահպանել է ԱՄՆ-ը, որի բրենդը գնահատվում է $26,5 տրիլիոն, Չինաստանը երկրորդն է՝ $21,5 տրիլիոն, երրորդ տեղում հայտնվել է Գերմանիան`$4,5 տրիլիոն, որն այս տարի առաջ է անցել Ճապոնիային ($4,3 տրիլիոն):Nation Brands 2022-ի նոր վարկանիշում նշվում է, որ աշխարհի երկրների ազգային բրենդների ընդհանուր գնահատված արժեքը նախորդ տարվա համեմատ աճել է 7%-ով՝ հասնելով $97,2 տրիլիոնի։ Այսպիսով, ընդհանուր ծավալը գործնականում վերականգնվել է նախահամավարակային 2019 թվականի համեմատ ($98 տրիլիոն):Անցած տարվանից առավել նկատելի աճ են գրանցել Վրաստանի եւ Սերբիայի ազգային բրենդները (յուրաքանչյուրը՝ 24%): Ինչպես նշում է Brand Finance-ը, դա տեղի է ունեցել այն պատճառով, որ այդ երկրները կարողացել են ակտիվորեն ներգրավել ռուսաստանյան բիզնեսը, որը ստիպված է եղել տեղափոխվել միջազգային պատժամիջոցների պատճառով՝ Ուկրաինայում ռազմական հակամարտության արդյունքում։Ազգային բրենդի արժեքի ամենամեծ անկումը գրանցվել է Ռուսաստանում (-18%, $786 միլիարդից մինչեւ $642 մլրդ)։ Անցած տարվա 16-րդ տեղից երկին իջել է 24-րդ հորիզոնական։Անդրադառնալով Ուկրաինային՝ Brand Finance-ը նշում է, որ «տնտեսական եւ հումանիտար ճգնաժամը հանգեցրել է այդ երկրի ազգային բրենդի արժեքի անկմանը $22 միլիարդով՝ մինչեւ $85 միլիարդ»։ Միաժամանակ, լայնածավալ միջազգային աջակցության եւ արտերկրում երկրի դրական ընկալման ավելացման շնորհիվ Ուկրաինայի ազգային բրենդի կայունության վարկանիշն աճել է 15%-ով՝ հասնելով 57,9 միավորի՝ 100 հնարավորից: Tweet Դիտում՝ 9880