IDBank-ը հայտարարում է կրթական հաջորդ ծրագրի մասին։ Մասնավորապես, մեկնարկել է բանկի IDream հերթական ծրագիրը, որն այս անգամ նախատեսված է հատուկ Հեռախոսազանգերի կենտրոնի աշխատակիցների պատրաստման համար։ «Վստահաբար պատահել է, որ հարցերի տարափով զանգահարես բանկ եւ շտապ ինչ-որ տեղեկատվություն պարզես։ Իսկ երբեւէ մտածե՞լ ես, թե որքան պատասխանատու եւ կարեւոր է Հեռախոսազանգերի կենտրոնի աշխատակցի գործը»,- նշում են բանկում ։Ծրագրի նպատակն է մասնակիցներին տալ տեսական գիտելիքներ ֆինանսավարկային ոլորտի վերաբերյալ, զարգացնել հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ են բանկային ոլորտում սկսնակ աշխատակցին, ծանոթացնել IDBank-ի գործունեությանն ու կորպորատիվ մշակույթին, իսկ վերջում լավագույն մասնակիցներով համալրել IDBank-ում սկսնակ մասնագետների թափուր հաստիքները։IDream Online-ին միանալու համար պետք է դիմել մինչեւ այս տարվա օգոստոսի 22-ը, իսկ ծրագրի հաջողակ մասնակիցներից մեկը դառնալու համար պետք է համապատասխանել ընդամենը մի քանի պայմանի․- լինել բակալավրի 4-րդ, մագիստրատուրայի 1-ին եւ 2-րդ կուրսերի ուսանող կամ 2021 թվականի շրջանավարտ,- ունենալ լավ առաջադիմություն,- ունենալ տնտեսագիտական/ֆինանսական մասնագիտացում,- օտար լեզուների /ռուսերեն, անգլերեն/ իմացություն։Անհրաժեշտ է, որ ծրագրին դիմող ուսանողներն ունենան հաղորդակցման հմտություն, լինեն նախաձեռնող, ունենան ստեղծագործ ու նորարար գաղափարներ։Դիմելու կարգին ծանոթանալու համար անցի՛ր այս հղումով։Բանկը վերահսկվում է ՀՀ ԿԲ կողմից: Tweet Դիտում՝ 4100