Մահացել է ռուսաստանցի հայտնի մարքեթոլոգ եւ բրենդմեյքեր Սամվել Ավետիսյանը:Sostav.ru կայքը հիշեցնում է, որ Ավետիսյանը տարբեր տարիներին ղեկավարել է «Պետրոսիբ», «Telenor», «Պետրոսոյուզ», «Դարյա» եւ «Tinkoff» ընկերությունների մարքեթինգային ծառայությունները, մասնակցել է «Տեխնոշոկ», «Խան», «Պիկադոր», «Տանտիրուհու երազանք», «Դարյա», «Թեկիզա», «Zooom», «Գարեջուր Տ» ապրանքանիշերի ստեղծմանը: 2005թ. Սամվել Ավետիսյանը հիմնադրել էր «Արհիդեա» մարքեթինգային ընկերությունը, որի հաճախորդների թվում էին «Էլդորադո»-ն, «Ատլանտ-Մ»-ը, «Ferrero Rocher»-ը, «Մոսկվայի բանկ»-ը, «Ռեն-ԹՎ»-ն, «JFC»-ն «Ցենտրալ Փարթներշիփ»-ը, «Տեխնոսիլա»-ն:Սամվել Ավետիսյանը մի քանի գրքի հեղինակ է: Նա դասավանդում էր «Բրենդինգի հիմունքները» Դիզայնի Բրիտանական բարձրագույն դպրոցում, հանդիսանում էր «Սիներջիա» համալսարանի մարքեթինգի եւ բրենդինգի ամբիոնի վարիչ: Սամվել Ավետիսյանը ծնվել է 1960 թվականին Թբիլիսիում: Ավարտել է Լենինգրադի պետական համալսարանի պատմության ֆակուլտետն ու ասպիրանտուրան՝ ուսումնասիրելով Կարամզինի պատմագրությունը: Նա ծրագրում էր պատմաբան դառնալ, սակայն տասը տարի գիտական գործունեությունից հետո՝ 1995 թ., թողեց գիտությունը եւ սկսեց զբաղվել մարքեթինգով: Tweet Դիտում՝ 2216