Խնայողական պրոդուկտներ ձեւակերպելիս ռուսաստանցի ավանդատուների մեծամասնությունը պատրաստ է բանկի հետ հեռահար համագործակցությանը: Ինչպես հաղորդում է ՏԱՍՍ-ը, այսպիսի արդյունքներ են բերված ՌԳՍ Բանկի եւ Ֆինանսական հետազոտությունների ազգային գործակալության համատեղ հետազոտության մեջ: «Խնայողական պրոդուկտներ ձեւակերպելիս ռուսաստանցի ավանդատուների մեծամասնությունը (58%-ը) պատրաստ է բանկի հետ հեռահար համագործակցությանը: Միաժամանակ, ներկայիս դրությամբ ավանդ, խնայողական հաշիվ կամ դեբետային քարտ ձեւակերպելու ամենահաճախ հանդիպող միջոցը բանկ այցելելն է. այսպես են պատասխանել հարցվածների 61%-ը: Իրենցից 15%-ը նախապես կայքում ձեւակերպել է հայտը, իսկ 46%-ը գրասենյակ են այցելել առանց նախապես հայտը ձեւակերպելու»,- նշված է հետազոտության մեջ:Ծառայության հեռահար ձեւակերպման գլխավոր խոչընդոտներն են՝ օֆլայն բանկինգին սովորությունը (38%), կնիքով եւ ստորագրությամբ հաստատող «թղթի» առկայության անհրաժեշտությունը (35%), ինչպես նաեւ գործարքի անվտանգության շուրջ մտահոգությունները (32%):«Դրանից բացի, ավանդատուների 16%-ը պատրաստ չեն եղել հեռահար բանկային սպասարկմանը դրամական փոխանցումների միջնորդավճարների պատճառով, հարցվածների 11%-ը նշել է, որ իրենց համար դժվար է օգտվել ինտերնետ եւ մոբայլ բանկինգից, իսկ 10%-ն ընդհանրապես նշել է, որ չգիտեն, ինչպես դա անել»,- նշված է զեկույցում: Ավանդաբար ավելի հաճախ բանկ են այցելում ավագ տարիքային խմբի ներկայացուցիչները. նման պատասխան են ընտրել 46-55 տարիքի ավանդատուների 52%-ը եւ 56 տարեկանից բարձր՝ 57% -ը: Մոբայլ բանկը, հակառակը՝ խնայողական պրոդուկտներ բացման «ամենաերիտասարդական» ձեւն է. 21-35 տարիքային խմբի ներկայացուցիչների 39%-ը խնայողական պրոդուկտներ ձեւակերպելու համար օգտվել է մոբայլ հավելվածներով: Tweet Դիտում՝ 5447