ՀԷՑ-ն անցնում է աշխատանքի արտակարգ ռեժիմի
17.03.2020 | 16:40 Գլխավոր էջ / Նորություններ /

Լուսանկարը՝ ՀԷՑ

«Այդ նպատակով ընկերությունը որոշում է ընդունել նվազագույնի հասցնել մարդկային շփումներն ինչպես ընկերության ներսում, այնպես էլ արտաքին աշխարհի հետ: Ուստի արգելվում է քաղաքացիների, այդ թվում՝ մեր բաժանորդների մուտքն ընկերության գրասենյակներ: Երեւանում եւ մարզերում տեղակայված բաժանորդների սպասարկման կենտրոնները ժամանակավորապես չեն գործի:
Բաժանորդների սպասարկումը կիրականացվի էլեկտրոնային եղանակով»,- ասված է հաղորդագրությունում:
Ընկերությունը բաժանորդներին խնդրում է դիմել՝
- պաշտոնական կայքում հասանելի առցանց դիմում մուտքագրելու միջոցով՝ (նախատեսված է բոլոր տեսակի դիմումների համար),
- փոստով՝ 0047, ՀՀ, Երեւան, Արմենակյան, 127,
- էլեկտրոնային նամակով՝ office@ena.am հասցեին:
«Յուրաքանչյուր հարցի/բողոքի/առաջարկության դեպքում կարող եք զանգահարել շուրջօրյա գործող 180 եւ 080000180 բաժանորդների սպասարկման տեղեկատվական կենտրոնի հեռախոսահամարներով»,- ամփոփել են ՀԷՑ-ում:
Վերջին լուրեր
29.04.2025 | 16:59 Նորություններ
Կարիերա, կրթություն եւ զարգացում՝ Ամիօ բանկի մոտեցումը CCF 2K25-ում
29.04.2025 | 11:13 Նորություններ
29.04.2025 | 10:20 Նորություններ
Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում: