«Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր» ընկերությունը, արտակարգ իրավիճակի պայմաններում բաժանորդների պատշաճ սպասարկում ապահովելու, ինչպես նաեւ շրջապատի առողջությունը որպես գերակա նպատակ դասելու սկզբունքներից ելնելով, մարտի 17-ից անցնում է հեռահար աշխատանքային ռեժիմի:«Այդ նպատակով ընկերությունը որոշում է ընդունել նվազագույնի հասցնել մարդկային շփումներն ինչպես ընկերության ներսում, այնպես էլ արտաքին աշխարհի հետ: Ուստի արգելվում է քաղաքացիների, այդ թվում՝ մեր բաժանորդների մուտքն ընկերության գրասենյակներ: Երեւանում եւ մարզերում տեղակայված բաժանորդների սպասարկման կենտրոնները ժամանակավորապես չեն գործի: Բաժանորդների սպասարկումը կիրականացվի էլեկտրոնային եղանակով»,- ասված է հաղորդագրությունում: Ընկերությունը բաժանորդներին խնդրում է դիմել՝- պաշտոնական կայքում հասանելի առցանց դիմում մուտքագրելու միջոցով՝ (նախատեսված է բոլոր տեսակի դիմումների համար),- փոստով՝ 0047, ՀՀ, Երեւան, Արմենակյան, 127,- էլեկտրոնային նամակով՝ office@ena.am հասցեին:«Յուրաքանչյուր հարցի/բողոքի/առաջարկության դեպքում կարող եք զանգահարել շուրջօրյա գործող 180 եւ 080000180 բաժանորդների սպասարկման տեղեկատվական կենտրոնի հեռախոսահամարներով»,- ամփոփել են ՀԷՑ-ում: Tweet Դիտում՝ 2356