“ԱրմենՏել” ընկերության գլխավոր տնօրեն Օլեգ Բլիզնյուկի հարցազրույցը ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ գործակալությանը ու Banks.am կայքին - 2007թ. հոկտեմբերի 1-ին “ԱրմենՏել” ընկերությունը դադարեց մենաշնորհային դիրք ունենալ Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկայում: Ի՞նչ է դա նշանակում ընդհանուր առմամբ շուկայի եւ մասնավորապես ընկերության համար: Ժամանակին դուք զգուշացրել էիք, որ “հոկտեմբերի 1-ից համընդհանուր երջանկություն չի լինելու”: - Նախ եւ առաջ, 2007թ. հոկտեմբերի 1-ին ընդամենը կայացվեց շուկայի ազատականացման մասին որոշումը: Իսկ ընթացակարգը դեռ պետք է քննարկվի` պետք է մշակվեն համապատասխան քաղաքական եւ տնտեսական լծակները: Իմ պատկերացմամբ, շուկայի ազատականացումը չի նշանակում, որ եթե որեւէ մեկը ցանկանում է ծառայություններ մատուցել, ապա գնում, ստանում է արտոնագիրն ու սկսում դրանով զբաղվել իր տանը կամ նկուղում: Իրականում “ծառայություններ” հասկացությունը բաղկացած է մեծ թվով բաղադրիչներից` սկսած որակից եւ վերջացրած, օրինակ, ինտերնետի եւ միջազգային կապի ոլորտում միջազգային պարտավորություններով: Ես բոլորովին դեմ չեմ նոր պրովայդերների հայտնվելուն, ես դեմ եմ անորակ ծառայություններին: Գիտեք, եթե մարդիկ մեզնից չգնեն համապատասխան անցողունակության հնարավորություն ունեցող կապուղի, ապա նրանց ծառայությունների վերջնական որակն, բնականաբար, կտուժի, սակայն կշարունակեն հնչել անհիմն մեղադրանքներն այն մասին, թե դրանում իբր մեղավոր է “ԱրմենՏելը”: Առաջանում է մեկ այլ հարց եւս. ինչպե՞ս են այդ ընկերությունները վճարելու հարկերը: Ամեն ինչ կշարունակվի՞ այնպես, ինչպես անցյալում էր, թե՞ ամեն ինչ կլինի պաշտոնապես: Այստեղ հնարավոր են տարբեր տեսակի չարաշահումներ: Այնպես որ, իսկապես, “մեծ երջանկություն”, անշուշտ, չի լինի: Ես հավատում եմ, որ հետագայում շուկայում կմնան մի քանի ընկերություններ, որոնք կաշխատեն իսկապես թափանցիկ եւ կտրամադրեն որակյալ ծառայություններ: Կարծում եմ, որ շուկայի իրական ազատականացման մասին հնարավոր կլինի խոսել միայն մի քանի տարուց: Կարգավորող մարմինը, որն արժանի է գովասանքի, մեծ աշխատանք է կատարել, այնուամենայնիվ ինձ թվում է, որ մենք շոգեքարշի առջեւից ենք վազում: Ինչ վերաբերում է “ԱրմենՏելին”, ապա մենք, իհարկե, գիտենք, թե ինչպես ենք գործելու: Մենք, անշուշտ, կպաշտպանենք մեր տնտեսական շահերը` պահպանելով Հայաստանի օրենքները: Ազատականացումը բացասաբար չի անդրադառնա մեր սպառողների վրա: Մենաշնորհից հրաժարվելը չհանգեցրեց գլոբալ հետեւանքների մեր ընկերության համար : Այո, մենք կարող ենք կորցնել միջազգային եւ միջքաղաքային տրաֆիկի մի մասը, սակայն մենք դրան պատրաստ ենք եւ պատրաստ ենք մրցակցել: Ամենակարեւորն այն է, որ մրցակցությունն ազնիվ ու պարկեշտ լինի: - Կարելի՞ է ենթադրել, որ MTC-ի կողմից “Վիվասելի” բաժնետոմսերի 80 տոկոսի ձեռք բերումը ձեր մրցակցությունն ավելի կանխատեսելի եւ քաղաքակիրթ կդարձնի, քանի որ “Վիմպելկոմը” եւ MTC-ը վաղուց են մրցակցում Ռուսաստանում: - Չեմ կարծում, որ MTC-ը մինչեւ հաջորդ տարվա գարունը զգալի փոփոխություններ է մտցնելու “Վիվասելի” աշխատանքում: MTC-ը բարձր տեխնոլոգիական եւ առաջավոր ընկերություն է, եւ այն անպայման կփորձի ներդնել Հայաստանում բարձր տեխնոլոգիաների իր կուլտուրան: Մենք գիտենք` ի՞նչ սպասել MTC-ից, մենք մրցակցում ենք բազում շուկաներում, եւ այդ մրցակցությունը կրում է քաղաքակիրթ բնույթ: Մենք հասկանում ենք, որ Հայաստանում չեն լինի կտրուկ շարժումներ, որոնք կարող են կազմալուծել շուկան կամ վնասել ընկերություններից որեւէ մեկին: - “Վիմպելկոմ” խմբի կողմից “ԱրմենՏելի” գնելուց հետո մեկ տարուց ավել է անցել: Ի՞նչ ձեռքբերումներ ունեք այս մեկ տարում եւ ինչը՞ չեք հասցրել անել: - Նախ եւ առաջ, մենք գիտակցում էինք, որ շատ ժամանակ եւ ջանքեր կպահանջվի հասկանալու համար, թե ի՞նչ է կատարվում ընկերությունում, քանի որ գնման պահին տեղեկատվության մի մասը մեզ համար անհասանելի էր: Այս տարվա ընթացքում մենք ստիպված էինք ավելի մեծ ուշադրություն դարձնել կազմակերպչական հարցերին: Կարելի է ասել, որ մենք նախատեսում էինք այս տարվա ընթացքում հիմք ստեղծել ապագայի համար` լուծել նոր բիլինգի, ֆիքսված կապի, նոր բազային կայանների կառուցման հարցերը: Շատ կարեւոր խնդիր էր` պատկերացում կազմելը, թե ինչպիսի՞ մարդիկ են այստեղ աշխատում, լուծել նրանց սոցիալական երաշխիքների հարցերը: Այստեղ երբեք աշխատակիցների մասնագիտական ունակությունների ստուգատես չէր անցկացվել: Իհարկե, բավական ժամանակ պահաջվեց պատկերացում կազմելու եւ կարգուկանոն հաստատելու համար: Որոշ ժամանակ պահանջեց նաեւ “Վիմպելկոմում” գործող եւ միջազգային հաշվապահական չափանիշներին համապատասխանող հատուկ ընթացակարգերի ներդնումն “ԱրմենՏելում”: Իհարկե, դժվար է աշխատել հին ընթացակարգերով եւ միեւնույն ժամանակ ներդնել նորերը: Բիլինգային համակարգի փոփոխությունն ուղեկցվում էր նման դեպքերում անխուսափելի տեխնիկական խնդիրներով, քանի որ մենք ներդրել ենք բոլորովին նոր տարբերակ, որը նույնիսկ Ռուսաստանում դեռ չի կիրառվում: Վերլուծելով բջջային կապի գործող սարքավորումները` մենք հասկացանք, որ չենք կարող դրանցով աշխատել: Չնայած այդ սարքավորումները համեմատաբար նոր էին, դրանք չունեին բազմաթիվ գործառույթներ, որոնք անհրաժեշտ էին, մասնավորապես, 3G-ի ներդրման համար: Արդյունքում որոշում կայացվեց փոխել բոլոր սարքավորումները, եւ դա, իհարկե, բավականին շատ ժամանակ խլեց: Այս տարին ես հաջողված եմ համարում ընկերության համար, քանի որ մենք մեծ պաշար ստեղծեցինք ապագայի համար, հսկայական ծավալի “սեւագիր” աշխատանք կատարեցինք, որը տեսանելի չի ընկերությունից դուրս: - Տեխնիկական վերազինումը կբեր՞ի “ԱրմենՏելի” բջջային ցանցի ծածկույթի գոտու մեծացմանը: - Մինչեւ 2007թ. ավարտը “Արմենտելի” ցանցում կաշխատեն 376 բազային կայաններ: Ծածկույթի տեսակետից արդեն այսօր մենք գրեթե հավասարվել ենք մեր մրցակցին: Երբ մենք ձեռք բերեցինք ընկերությունը, ծածկույթը կազմում էր Հայաստանի բնակեցված տարածքի 65 տոկոսը, իսկ այսօր “ԱրմենՏելի” բջջային ցանցը ծածկում է երկրի բնակեցված տարածքի ավելի քան 90 տոկոսը: Մենք շարունակում ենք հիմնական սարքավորումներ տեղադրել եւ նախատեսում ենք ավարտել այս տարվա համար նախատեսված աշխատանքները դեկտեմբերի կեսին: - Այսինքն, Դուք կարծու՞մ եք, որ Հայաստանի բջջային կապի շուկայում ներկայիս հարաբերակցությունը` 65 տոկոսը “Վիվասելի” բաժանորդներ, 35-ը` “ԱրմենՏելի”, դեռեւս կփոխվի: - Իհարկե, պատկերը կփոխվի, եւ մենք աշխատում ենք այդ ուղղությամբ: Մենք մտադիր չենք հաշտվել այն իրավիճակի հետ, երբ “Վիվասելը” 2 տարվա ընթացքում դարձավ շուկայի առաջատարը: Մենք օգտագործում ենք “Վիմպելկոմ” խմբի ողջ ներուժը, գիտելիքներն ու ֆինանսական կարողությունները իրավիճակը փոխելու համար: Գիտեք, կարելի է հրաշալի ցանց կառուցել, սակայն եթե դրա մասին ոչ ոք չիմանա, կգործեն հին կարծրատիպերը: Ցավոք, այդ կարծրատիպերը դեռ գոյություն ունեն, չնայած “ԱրմենՏելը” Հայաստանի ազգային հարստությունն է` անկախ նրանից, թե ո՞վ է ընկերության սեփականատերը: Մենք հոգում ենք մեր բաժանորդների մասին եւ շատ ենք մտահոգվում, երբ ազդանշան ենք ստանում, որ, ասենք, “ԱրմենՏելի” սպասարկման գրասենյակում հաճախոդին ոչ քաղաքավարի են պատասխանել: Մենք նույնիսկ հատուկ “վստահության հեռախոս” ենք բացել, որպեսզի մարդիկ ճիշտ ժամանակին մեզ տեղեկացնեն իրենց իրավունքների ոտնահարման մասին: Վստահեցնում եմ ձեզ, եթե դուք զանգահարեք այդ համարով եւ ասեք ձեզ հետ կոպիտ վարված “ԱրմենՏելի” աշխատակցի անունն ու ազգանունը, եւ ստուգման արդյուքներն ապացուցեն այդ փաստը, մենք հրաժեշտ կտանք այդպիսի աշխատակցին: Մենք մեր առջեւ դրել ենք Հայաստանի լավագույն սերվիսային ընկերություն դառնալու խնդիրը: Մենք ունենք դրա համար անհրաժեշտ ամեն ինչ` “Վիմպելկոմի” փորձը, տեխնիկական հնարավորություններ, լավ աշխատակիցներ, որոնք ցանկանում են աշխատել եւ հոգում են ընկերության մասին: - Վերջին շրջանում հայաստանյան ընկերությունների ղեկավարները ավելի հաճախ են բարձրացնում որակյալ կադրերի պակասի հարցը: “ԱրմենՏել” ընկերությունն ունի՞ այդպիսի խնդիր: Եթե խոսենք բարձրագույն եւ միջին օղակների մենեջերների մասին, նրանց ավելի լավ է պատրաստել ընկերության ներսու՞մ, թե՞ հրավիրել արտասահմանից: - Հրավիրված մասնագետների խնդիրը ձեռք բերված ընկերություններում այդքան էլ սուր չէ: Կարծում եմ, հրավիրված մենեջերներն անհրաժեշտ են առաջին 2-3 տարիներին` որոշակի բիզնես գործընթացներ եւ կորպորատիվ մշակույթ ներմուծելու համար: Մեծամասամբ կադրերը, անշուշտ, պետք է տեղացիներ լինեն` հայկական ընկերությունում պետք է հայեր աշխատեն: Կա սերնդափոխության խնդիր: “Վիմպելկոմում” մենք իրականացնում ենք “Կադրային պահուստ” ծրագիրը. յուրաքանչյուր թոփ-մենեջեր որոշակի մակարդակի է հասցնում իր այն ենթականերին, ովքեր վաղ թե ուշ կփոխարինեն իրեն: Այդ համակարգը մենք ներմուծելու ենք նաեւ "ԱրմենՏելում": - Այս տարվա ամռանը դուք գործարկեցիք ADSL տեխնոլոգիայի վրա հիմնված լայնաշերտ Ինտերնետի ծառայությունը: Որքա՞նով է այն պահանջված, եւ կարելի՞ է ենթադրել, որ որոշ ժամանակ անց “ԱրմենՏելը” կզարգացնի այդ ծառայությունն առանձին նրենդի ներքո: - Ընկերությունում առանձին խումբ է ստեղծված, որն աշխատում է այս նախագծի զարգացման ուղղությամբ: Առայժմ տվյալ ծառայությանը բաժանորդի միացումը բավականին դժվարամատչելի է, եւ մենք ձգտում ենք դյուրացնել գործընթացը: Կարծում են, հաջորդ տարեսկզբին լուրջ փոփոխություններ կլինեն, որոնք կվերաբերեն թե գներին, եւ թե մատուցվող ծառայությունների տեսականուն: - Վերադառնանք կարծրատիպերի հարցին. հասարակության որոշակի մասի մոտ “ԱրմենՏել” անվանումն իսկ բացասական էմոցիաներ է առաջացնում` պայմանավորված ընկերության “հունական անցյալով”: Մյուս կողմից, Դուք բազմիցս նշել եք, որ արդարացված չեք համարում ապրանքանշանի փոփոխությունը, մինչեւ չապահովվի ծառայությունների մատուցման բարձր որակը: - Իմ անձնական վերաբերմունքը “ԱրմենՏել” ապրանքանշանի հանդեպ շատ դրական է: Այլ հարց է, որ ժամանակին շատ լուրջ սխալներ են թույլ տրվել: Կարծում եմ, մենք չենք հրաժարվի ֆիքսված կապի համար “ԱրմենՏել” ապրանքանիշից: Ինչ վերաբերվում է հայկական Bi Line ընկերության հետ դատական գործին, ապա կարծում եմ, որ շուտով այս արտասովոր իրավիճակը կկարգավորվի, եւ մենք հնարավորություն կունենանք Հայաստանում բջջային կապի ծառայություններ մատուցել մեր ապրանքանիշի ներքո: Սակայն իմ հստակ դիրքորոշումն այն է, որ մենք նախ պետք է արմատապես բարելավենք սպասարկումը, ծառայությունների որակն ու բաժանորդների հանդեպ վերաբերմունքը: Մենք չենք ցանկանում տեղափոխել գոյություն ունեցող բացասական վերաբերմունքը նոր ապրանքանիշի վրա: Tweet Դիտում՝ 6510