ՀՀ Կենտրոնական բանկն այսօր մեկնաբանել է տեղեկատվությունը, որ մի շարք երկրների, այդ թվում` Հայաստանի բանկային համակարգերում խոշոր կիբերհարձակման են ենթարկվել բանկոմատային ցանցերը:Կենտրոնական բանկում հայտարարել են, որ ՀՀ բանկային համակարգում նպանատիպ հարձակումների վերաբերյալ տեղեկություն չկա, ինչը հաստատվել է ԿԲ համապատասխան մարմինների լրացուցիչ հարցումների արդյունքում:«ԿԲ-ն իր ենթակայության եւ սպասարկման ոլորտում գտնվող համակարգերի անվտանգության ապահովման համար ներդրել է միջազգային լավագույն փորձն ու տեխնոլոգիաները, ինչի շնորհիվ ԿԲ համակարգերն ունեն պաշտպանվածության բարձր մակարդակ»,- ասված է տարածված հաղորդագրությունում:Բանկոմատից օգտվելիս ԿԲ-ն հորդորում է հետեւել անվտանգության հետեւյալ կանոններին՝- Ստուգեք` արդյոք բանկոմատի կողքին նշվա՞ծ է Ձեր քարտի լոգոտիպը (այն համակարգը, որին պատկանում է քարտը. օրինակ` ArCa, Visa եւ այլն):- Քարտը տեղադրեք բանկոմատի աջ կողմում նախատեսված մասում, դիմերեսը` վերեւ, այնուհետեւ հավաքեք քարտի PIN կոդը, կարող եք նաեւ փոխել բանկոմատի լեզուն եւ շարունակել Ձեր գործողությունները:- Արագ կատարեք բանկոմատի էկրանին հայտնված հրահանգները, այլապես երկար դադարի դեպքում գործարքը կարող է չեղյալ հայտարարվել, կամ բանկոմատը կարող է քարտը «կուլ տալ»:- Բանկոմատից օգտվելուց հետո չմոռանաք վերցնել գումարը, քարտը եւ, ցանկության դեպքում, անդորրագիրը:- Հիշեք` բանկոմատից կարող եք կանխիկացնել միայն ՀՀ թղթադրամ (նվազագույն կանխիկացման գումար` 1000 դրամ): Միաժամանակ, բանկոմատից օգտվելիս կարեւոր է պահպանել տեղեկատվական անվտանգության տարրական կանոնները` հնարավոր խարդախություններից զերծ մնալու, ինչպես նաեւ հավելյալ ծախսերից եւ ժամանակի կորուստից խուսափելու համար (օրինակ` քարտը «կուլ տալու» դեպքում, այլ բանկի բանկոմատից կանխիկացնելու դեպքում տոկոսագումարների գանձում):- Պահպանեք Ձեր PIN կոդն ապահով վայրում, քանի որ այն անձնական է եւ գաղտնի, PIN կոդը եւ վճարային քարտը պահեք իրարից զատ:- Ուշադիր հավաքեք PIN կոդը, քանի որ երեք անգամ քարտի այն սխալ մուտքագրելու դեպքում բանկոմատը կարող է «կուլ տալ» քարտը, այսինքն` չվերադարձնել այն. այսպիսի դեպքերում հարկավոր է դիմել Ձեր (կամ բանկոմատը սպասարկող) բանկ կամ բանկոմատի վրա նշված հեռախոսահամարներով:- Զգուշացեք օտար հայացքներից քարտը մուտք անելիս եւ PIN կոդը հավաքելուց:- Մի օգտվեք բանկոմատից, եթե նկատում եք, որ այն անսարք է, ստեղնաշարը ճոճվում է կամ բանկոմատի եւ էկրանի վրա բացակայում են բանկի, միջազգային համակարգերի լոգոները, ինչպես նաեւ այն դեպքում, երբ բանկոմատի ստեղնաշարին առկա է հավելյալ ծածկույթ:- Հիշեք՝ ոչ Ձեր բանկի բանկոմատով գումարի կանխիկացման համար բանկը գանձում է միջնորդավճարներ։ ԿԲ-ում ներկայացրել են նաեւ POS տերմինալներով գործարք կատարելու անվտանգության կանոնները՝- Քարտով վճարում կատարելիս միշտ պահեք քարտը Ձեր տեսադաշտում` խարդախություններից զերծ մնալու նպատակով:- Մինչ աշխատակցին քարտը տրամադրելը կամ Ձեր քարտի PIN կոդը հավաքելը` հավաստիացեք, որ էկրանի վրա պատկերված գումարը համապատասխանում է Ձեր գործարքի գումարին:- Վճարում կատարելուց հետո անպայման վերցրեք Ձեր անդորրագիրը եւ ստուգեք՝ արդյոք անդորրագրի վրա նշված գումարը համապատասխանում է Ձեր գործարքի գումարին:- Չմոռանաք ստորագրել անդորրագրի վրա եւ պահպանել դա:- Համեմատեք այն ամսական քաղվածքում նշված գործարքների հետ:- Անդորրագիրը կատարված գործարքի հիմնական ապացույցն է: Հիշեք,սակայն, որ ընդդեմ բանկի բողոք-պահանջ կարող եք ներկայացնել քաղվածքը ստանալուց հետո մեկ տարվա ընթացքում:- Այդ դեպքում եւս Ձեզ անհրաժեշտ է անդորրագիրը: Եթե հրաժարվում եք գնումից, ապա պահանջեք, որ Ձեր վճարումը չեղյալ համարեն եւ Ձեզ տրամադրեն գործարքի չեղյալ համարելու անդորրագիր: Tweet Դիտում՝ 3941