Յունիբանկը շարունակում է «Ինտերնետ Բանկ-Հաճախորդ» համակարգի գործառույթների ընդլայնումն ու օգտագործման որակի ու հարմարավետության բարձրացումը հաճախորդների համար: Բանկում նշել են, որ համակարգը հնարավորություն է տալիս հաճախորդին հեռակա կարգով կառավարել իր բանկային հաշիվները աշխարհի ցանկացած կետից` ինտերնետին միացված համակարգչի միջոցով: Մասնավորապես, համակարգը հաճախորդին տրամադրում է լիարժեք բանկային սպասարկում իրական ժամանակի ռեժիմում՝ հնարավորություն տալով առանց բանկ այցելելու իրականացնել գործարքներ, աշխատել վճարային փաստաթղթերի հետ, ստանալ քաղվածքներ, վճարել կոմունալ ծառայությունների դիմաց: Համակարգը չի պահանջում հատուկ ծրագրի ներդրում` հաճախորդը մուտք է գործում համակարգ բանկի կայքի միջոցով: Եթե հաճախորդի մոտ ծագում են համակարգի օգտագործման հետ կապված հարցեր, ապա նա կարող է օգտվել օգնության հնարավորությունից` սեղմելով հարցականի նշանը: Ծառայությունից օգտվելու համար հաճախորդը պետք է դիմում ներկայացնի բանկին` համակարգում գրանցվելու նպատակով: Անհրաժեշտության դեպքում բանկի աշխատակիցները հաճախորդին մանրամասնորեն կներկայացնեն համակարգի հետ աշխատելու գործընթացը: Ծառայություն տարեկան սակագներն են՝ ռեզիդենտ ֆիզիկական եւ իրավաբանական անձանց համար սահմանված է 10 000 դրամ, ոչ ռեզիդենտ անձանց համար` 50 000 դրամ: «Ինտերնետ բանկ-Հաճախորդ» համակարգի անվտանգությունն երաշխավորված է VeriSign Secure Site Pro with EV հավաստագրի միջոցով: Հաճախորդի նույնականացումն իրականացվում է հաճախորդի ծածկագրի, գաղտնաբառի եւ գաղտնի բանալիի ստուգման միջոցով: «Յունիբանկն ակտիվ զարգացնելու է այս ուղղությունը` առաջարկելով սպասարկման ժամանակակից լուծումներ, որոնք կխնայեն հաճախորդի ժամանակը եւ գործարք կատարելու համար կազատեն նրան բանկ այցելելու անհրաժեշտությունից: Բանկը ձգտելու է որքան հնարավոր է շատ գործարքներ իրականացնել առանց բանկային աշխատակցի միջամտության` հնարավորություն ընձեռելով հաճախորդներին սպասարկվել իրենց նախընտրելի ժամանակ եւ իրենց համար հարմար վայրում»,- նշված է Յունիբանկի տարածած հաղորդագրությունում: Tweet Դիտում՝ 4025