«Կամուրջ» ունիվերսալ վարկային կազմակերպությունը գործարկել է զանգերի իր նոր կենտրոնը:Ընկերությունում նշել են, որ կենտրոն կատարված մեկ զանգի (011 27 00 00) միջոցով հաճախորդները կկարողանան ստանալ լիարժեք ինֆորմացիա:«Մենք միշտ կարեւորել ենք նորագույն տեխնոլոգիաների ներդրումը մեր սպասարկման համակարգում: Զանգերի նոր կենտրոնը թույլ կտա օպտիմիզացնել հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման գործընթացը եւ կատարելագործել հաճախորդների պահանջմունքների բավարարման մեխանիզմները»,- ասել է «Կամուրջ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ի Մարքեթինգի, ՀԿ եւ Գովազդի բաժնի ղեկավար Արմեն Արեւյանը:Նրա խոսքով՝ զանգերի կենտրոնը հնարավորություն կտա նաեւ իրականացնել հաճախորդների բավարարվածության մոնիթորինգ:«Մեզ համար առաջնային կարեւորություն է հանդիսանում սպասարկման որակը, որի բարելավման համար մենք միշտ պատրաստ ենք իրականացնել համապատասխան ներդրումներ: Վստահ եմ, որ զանգերի նոր կենտրոնը էլ ավելի կբարձրացնի մեր հաճախորդների գոհունակությունը եւ բավարարվածությունը ինչպես մեր ծառայություններից, այնպես էլ՝ սպասարկման որակից»,- հավելել է Արմեն Արեւյանը: Tweet Դիտում՝ 15987