ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը վերջին երեք տարիների ընթացքում Հայաստանի բանկային համակարգի առաջատարն է բրենդի իմացության ոլորտում: Ինչպես հաղորդել են բանկում, այդ մասին են վկայում 2015թ. սկզբին IPM Research մարքետինգի եւ հանրային կարծիքի ուսումնասիրման ինստիտուտի անցկացրած հետազոտության արդյունքները:Հարցմանը մասնակցել է 1200 մարդ, այն անցկացվել է Հայաստանի մայրաքաղաքում եւ 4 այլ խոշոր քաղաքներում: Հարցման ընթացքում մասնակիցներին տրվել են հարցեր, որոնք թույլ են տալիս պարզել բանկերի բրենդի մասին հանպատրաստից իմացության (Top of Mind), ինչպես նաեւ հուշմամբ իմացության, հանպատրաստից իմացության ընդհանուր մակարդակը:Վերոնշյալ բոլոր չափանիշներով ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը մի քանի տարի է՝ ՀՀ բանկերի շրջանում զբաղեցնում է առաջին տեղը: Ընդ որում, շրջաններում աճել է Top of Mind ցուցանիշը` 2014թ. հուլիսի եւ 2013թ. դեկտեմբերի համեմատ: Աճել է նաեւ հանպատրաստից իմացության ընդհանուր ցուցանիշը Երեւանում եւ շրջանների քաղաքներում` նախորդ հետազոտության հուլիսյան արդյունքների համեմատ:Որպես ամենահուսալի հայաստանյան բանկ՝ հարցվածների մեծ մասը կրկին նշել է ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը: Բանկն առաջատար է նաեւ Marketing Asset Index-ի չափանիշով: Tweet Դիտում՝ 4849