Սայմոն Անհոլտ. «Հայաստանը պետք է մարդկության համար ինչ-որ բան անի»

04.02.2015 | 11:45 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Նորություններ /

Եթե Հայաստանը ցանկանում է բարելավել իր իմիջը, պետք է որեւէ բան անի մարդկության համար: Ընդ որում, պետք է անի լավ, յուրօրինակ կերպով, հետեւողականորեն: Ամեն ինչ բավական պարզ է:

Այս մասին Մեդիամաքս-ին տված հարցազրույցում ասել է ազգային բրենդ-իմիջի ստեղծման, ազգային նույնականացման եւ հեղինակության ձեւավորման հարցերով անկախ քաղաքական խորհրդատու Սայմոն Անհոլտը:

Նա երեք խոշոր հետազոտությունների հեղինակ է՝ «Ազգային բրենդների ինդեքս» (Anholt-GfK Roper Nation Brands Index), «Քաղաքների բրենդների ինդեքս» (Anholt-GfK Roper City Brands Index) եւ «Պետական բրենդների ինդեքս» (Anholt State Brands Index):

Սայմոն Անհոլտի վերջին նախագիծը՝ «Լավ երկրների ինդեքս»-ը (Good Country Index), աշխարհում առաջին նախագիծն է, որը չափում է մարդկության զարգացման գործում պետության կատարած ներդրումը:

«Լավ երկրների ինդեքսը» կոմբինացված ցուցանիշ է, որը վերլուծում է աշխարհի երկրները՝ մարդկության զարգացման մեջ գլոբալ ներդրման աստիճանի համաձայն (ինչպես դրական, այնպես էլ բացասական): Վարկանիշի համար հիմք են ծառայում ՄԱԿ-ի, Համաշխարհային բանկի եւ միջազգային այլ կազմակերպությունների տվյալները:

Ինդեքսի անվանման «լավ» (good) բառը երկրի ընդհանուր բարօրության մեջ կատարած ներդրման ցուցանիշն է եւ այս պարագայում հականիշ է «եսասեր», այլ ոչ թե «վատ» բառին:

2014թ. «Լավ երկրների ինդեքս» վարկանիշում Հայաստանը 125 երկրների շարքում զբաղեցրել է 72-րդ տեղը՝ Մոզամբիկի (71-րդ տեղ) ու Ալբանիայի (73) միջեւ:

Վարկանիշը կազմված է 7 ցուցանիշերի հիման վրա. գիտություն եւ տեխնիկա, մշակույթ, միջազգային խաղաղություն եւ անվտանգություն, գլոբալ կայունություն, մոլորակ եւ կլիմա, բարգավաճում եւ հավասարություն, առողջություն եւ բարեկեցություն:

Մարդկության զարգացման մեջ ունեցած ներդրման տեսանկյունից ամենացածր գնահատականները Հայաստանը ստացել է «առողջություն եւ բարեկեցություն» ու «մշակույթ» ցուցանիշներով, իսկ ամենաբարձրը՝ «բարգավաճում եւ հավասարություն» ու «միջազգային խաղաղություն եւ անվտանգություն» ցուցանիշներով:

Ներկայացնելով «Լավ երկրների ինդեքս»-ը ստեղծելու անհրաժեշտությունը` Սայմոն Անհոլտը նշել է.

«Պետք է այնպիսի բան անել, որը կստիպի այլ պետությունների բնակիչներին ուրախ լինել ձեր գոյության համար: Հենց այդ պատճառով ես ստեղծեցի Good Country Index-ը. ես ցանկանում էի Nation Brands Index-ի տրամադրած պատկերացումների չափման հետ մեկտեղ իրականության չափումն էլ ունենալ՝ տեսնելու, թե որ երկրներն են ամենամեծ ներդրումը կատարում համաշխարհային ժառանգության մեջ»:

Սայմոն Անհոլտի հետ հարցազրույցն ամբողջությամբ հասանելի է այստեղ:

Դիտում՝ 8470
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai
Quality Sign BW