«Հայ պանիր» ծրագրի փոփոխված տարբերակը ներառված է «Աջակցություն ՓՄՁ մրցունակությանը Արեւելյան գործընկեր երկրներում» ծրագրի շրջանակում պատրաստված զեկույցում: Այս մասին այսօր հայտարարել է ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի առաջին տեղակալ Գարեգին Մելքոնյանը: Անդրադառնալով նախորդ ծրագրի անհաջողության պատճառներին` Գարեգին Մելքոնյանը նշել է, որ մասնավոր հատվածը չէր շտապում ակտիվ մասնակցություն ցուցաբերել:«Ցանկանում էին արդյունք տեսնել եւ ապա միանալ ծրագրին: Բացի այդ, գոյություն ուներ կոլեկտիվ շահի ներկայացման խնդիր»,- նշել է Գարեգին Մելքոնյանը: Իր հերթին Տնտեսական համագործակցության եւ զարգացման կազմակերպության (ՏՀԶԿ/OECD) Եվրասիա մրցունակության ծրագրի ղեկավար Գրեգորի Լաքոմը որպես նախորդ ծրագրի անհաջողության պատճառ նշել է այն հանգամանքը, որ վերջինս գործել է «վերեւից ներքեւ» սկզբունքով:«Նախապես ստեղծել են բրենդ, հետո միայն պանիր արտադրողներին առաջարկել միանալ ծրագրին: Այս անգամ մենք նախատեսում ենք վերցնել 2 ընկերություն, ստեղծել բրենդ եւ ապա աստիճանաբար ծրագրում ներառել այլ ընկերությունների: Այսինքն, այս անգամ գործելու է «ներքեւից վերեւ» սկզբունքը: Կստեղծենք հաջողված պատմություններ եւ ապա կընդլայնենք գործունեությունը»,- ասել է Գրեգորի Լաքոմը: Tweet Դիտում՝ 1932