GNC-Alfa-ն առաջին անգամը չէ, որ փոխում է խաղի կանոնները Հայաստանի ինտերնետ-ծառայությունների շուկայում: Առաջին անգամ՝ 2009-ին, ընկերությունն իր մուտքով էապես բարելավեց ինտերնետի մեծածախ շուկան՝ կապուղիներ կառուցելով դեպի Վրաստան եւ Իրան եւ առաջարկելով մեծածախ ինտերնետի՝ Հայաստանի համար աննախադեպ էժան գին: Ընկերությունը շատ արագ ծանրակշիռ տեղ զբաղեցրեց շուկայում եւ այժմ, իր ղեկավարության հավաստմամբ, գրավում է ՀՀ մեծածախ ինտերնետի շուկայի 50%-ից ավելին: Խաղի կանոնները փոխելու հերթական պահը եկավ անցած 2012թ. դեկտեմբերին, երբ արդեն նոր բաժնետիրոջ՝ Ռոստելեկոմի բրենդի ներքո, GNC-ն սկսեց ինտերնետի մանրածախ ծառայությունների մատուցումը ոչ թե Երեւանում, այլ մարզերում: Սակայն հայաստանյան մնացած խոշոր օպերատորներից GNC-ի տարբերությունները դրանով չեն սահմանափակվում. ընկերության գլխամասը Երեւանում չէ, ինչպես մյուսների մոտ, այլ Աբովյան քաղաքում: Շենքը, որը զբաղեցնում է ընկերությունը, եւ դրա դիմաց ավտոմեքենաների մեծ քանակը փոքր-ինչ արտասովոր են նայվում մարզային քաղաքի «կիսաքուն» ֆոնին, բայց դրա հետ մեկտեղ ապացուցում են, որ արդյունավետ բիզնես Հայաստանում կարելի է վարել ոչ միայն Երեւանում: Իսկ թե ինչպես դա անել, Itel.am-ին պատմել է GNC-Alfa-ի գլխավոր տնօրեն Հայկ Ֆարամազյանը:- Շնորհավորում ենք Ձեզ Ռոստելեկոմի՝ Հայաստանի ինտերնետի մանրածախ շուկա մուտք գործելու կապակցությամբ: Մինչ այժմ առիթ չի եղել Ձեզ հետ անձամբ խոսելու այս թեմայով. կպատմե՞ք, թե ինչպես առաջացավ Ռոստելեկոմի հետաքրքրությունը հայկական օպերատորի մեջ: - Ընկերության սեփականատերերը փնտրում էին ռազմավարական ներդրողի՝ ընկերության բիզնեսը զարգացնելու նպատակով: Որոնումների արդյունքում լավագույն առաջարկը ստացվեց Ռոստելեկոմի կողմից, ինչի արդյունքում վերջինս ձեռքբերեց GNC Alfa-ի սեփականատեր հանդիսացող ընկերության բաժնետոմսերի 75%-ը:Ռոստելեկոմը ներկայիս Ռուսաստանի ինտերնետ-ծառայությունների շուկայի բացարձակ առաջատարն է եւ զբաղեցնում է շուկայի մոտ 40%-ից ավելին, որը մոտ 4 անգամ գերազանցում է անմիջապես հաջորդ մրցակցի շուկայական մասնաբաժինը: Ռոստելեկոմի բաժնետոմսերի հսկիչ փաթեթը պատկանում է Ռուսաստանի Դաշնությանը, բայց ընկերության բաժնետոմսերը շրջանառվում են նաեւ բորսայում: Կարծում եմ, ինչպես բոլոր խոշոր հեռահաղորդակցային ընկերությունների համար, Ռոստելեկոմի համար եւս ազգային սահմաններից դուրս ընդլայնումը զարգացման տրամաբանական փուլ էր: Հատկանշական է, որ Հայաստանն առաջին շուկան է, որտեղ Ռոստելեկոմը մուտք է գործում Ռուսաստանի սահմաններից դուրս: Հաշվի առնելով Հայաստանի եւ Ռուսաստանի միջեւ ռազմավարական գործընկերությունը եւ ՀՀ բարենպաստ գործարար միջավայրը, Ռոստելեկոմի որոշումը կարելի է տրամաբանական համարել: Այսպիսով, դեկտեմբերին սկսվեց GNC Alfa-ի ռեբրենդինգը եւ մենք սկսեցինք վաճառքը մանրածախ շուկայում՝ Աբովյանում, Աշտարակում եւ Գյումրիում, որոնց շուտով կմիանան մյուս քաղաքները: Մեզ համար շատ արժեքավոր է Ռոստելեկոմի հարուստ փորձը ռուսաստանյան շուկայում՝ թե սպասարկման թե ծառայությունների տեսականու առումով:- Ինչո՞ւ որոշվեց սկսել տարածաշրջաններից. արդյո՞ք դա ներկայումս տնտեսապես արդյունավետ է, թե արվել է հեռահար նկատառումներից ելնելով:- Քանի որ մենք սկսել էինք մեր գործունեությունը որպես մայրուղային օպերատոր եւ ունենք զարգացած ցանց Հայաստանի բազմաթիվ քաղաքներում, որոշվեց սկսել մարզերից: Տարածաշրջաններում մենք բավականին մեծ պահանջարկ ենք տեսնում, ինչպես նաեւ այն որակի եւ մակարդակի ծառայությունների բացակայություն, որոնք մատուցվում են Երեւանում: Ինչ վերաբերում է տարածաշրջաններում ներդրումների վերադարձելիությանը, ապա այն, անշուշտ, տարբերվում է մայրաքաղաքից, բայց մենք մեր բիզնես-պլանում չենք դիտարկում մայրաքաղաքը եւ տարածաշրջաններն առանձին, քանի որ շատ շուտով գործունեություն կծավալենք նաեւ Երեւանում: Շարունակությունը կարդացեք այստեղ: Tweet Դիտում՝ 22380