Revolut-ն հաճախորդների տվյալները դրամայնացնելու ծրագրեր ունի՝ դրանք գովազդային գործընկերներին տրամադրելու միջոցով:«Մենք կարող ենք լինել մի վայր, որտեղ ունենք լսարան եւ տվյալներ այդ լսարանի մասին եւ դրամայնացնել դրանք», - ասել է Revolut-ի աճի ղեկավար Անտուան Լը Նելը Financial Times-ի հետ զրույցում:«Մենք գիտենք, թե ինչ գործողություններ են օգտատերերը իրականացնում հավելվածում, գիտենք նրանց որոշ հետաքրքրությունների մասին, քանի որ նրանք սեղմել են այս կամ այն կոճակը: Մենք ցանկանում ենք դառնալ ձեր առօրյա կյանքի մի մասը. դուք ստուգում եք ձեր Instagram-ը, ձեր էլեկտրոնային փոստը եւ ձեր Revolut-ը»,- ավելացրել է Լը Նելը:«Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 11525