Սբերբանկն իր «ԱկտիվԲիզնեսՔոնսալթ» (ԱԲՔ) կոլեկտորային դուստր գործակալության հետ համատեղ զանգերի կենտրոններում սկսել է կիրառել պարտապանների ձայները վերլուծելու նոր մեթոդ:«Տեխնոլոգիան հեռախոսային խոսակցությունների ընթացքում հաճախորդների ձայնի ելևէջի գնահատման եւ հույզերի բացահայտման մեջ է՝ երկխոսության հետագա սցենարը ստեղծելու համար»,- RBC-ին պատմել է ԱԲՔ-ի գլխավոր տնօրեն Դմիտրի Տեպլիցկին:Նրա խոսքով, այս ասպարեզում հետազոտությունները սկսվել էին երկուսուկես տարի առաջ, իսկ հույզերի ճանաչման մեթոդը գործարկվել է 2020-ի վերջին: Տեխնոլոգիան մշակվել է կոլեկտորային ընկերության VS Robotics դուստր ձեռնարկության կողմից: Սբերբանկում հաստատել են ծառայության կիրառումը ֆիզանձանց պարտքերը գանձելիս:Հույզերի ճանաչման համակարգը ներկառուցված է ծրագրի մեջ, որն օգտագործվում է զանգերի կենտրոնի օպերատորների կողմից: Պարտապանի հետ զրույցի ընթացքում այն իրական ժամանակում ձայնագրում է մարդու ձայնը, մշակում այն, վերլուծում և փոխանցում տեղեկատվությունը գործակալության աշխատակցին: Տեպլիցկին նշել է, որ տեխնոլոգիան կարող է ըմբռնել հաճախորդների ռեակցիայի յոթ տեսակ: «Մենք այն անվանում ենք «հույզերի ադամանդ». ուրախություն, զարմանք, չեզոքություն, վախ, հուսահատություն, գրգռում, զայրույթ»,- նշել է Դմիտրի Տեպլիցկին:«Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 15928