«Սբեր»-ը պարտապանների հույզերի բացահայտման տեխնոլոգիա է գործարկել

18.02.2021 | 15:44 Գլխավոր էջ / Նորություններ / Ֆինտեխ /
#«Սբեր» #«ԱկտիվԲիզնեսՔոնսալթ» #VS Robotics
Սբերբանկն իր «ԱկտիվԲիզնեսՔոնսալթ» (ԱԲՔ) կոլեկտորային դուստր գործակալության հետ համատեղ զանգերի կենտրոններում սկսել է կիրառել պարտապանների ձայները վերլուծելու նոր մեթոդ:

«Տեխնոլոգիան հեռախոսային խոսակցությունների ընթացքում հաճախորդների ձայնի ելևէջի գնահատման եւ հույզերի բացահայտման մեջ է՝ երկխոսության հետագա սցենարը ստեղծելու համար»,- RBC-ին պատմել է ԱԲՔ-ի գլխավոր տնօրեն Դմիտրի Տեպլիցկին:

Նրա խոսքով, այս ասպարեզում հետազոտությունները սկսվել էին երկուսուկես տարի առաջ, իսկ հույզերի ճանաչման մեթոդը գործարկվել է 2020-ի վերջին: Տեխնոլոգիան մշակվել է կոլեկտորային ընկերության VS Robotics դուստր ձեռնարկության կողմից: Սբերբանկում հաստատել են ծառայության կիրառումը ֆիզանձանց պարտքերը գանձելիս:

Հույզերի ճանաչման համակարգը ներկառուցված է ծրագրի մեջ, որն օգտագործվում է զանգերի կենտրոնի օպերատորների կողմից: Պարտապանի հետ զրույցի ընթացքում այն իրական ժամանակում ձայնագրում է մարդու ձայնը, մշակում այն, վերլուծում և փոխանցում տեղեկատվությունը գործակալության աշխատակցին: Տեպլիցկին նշել է, որ տեխնոլոգիան կարող է ըմբռնել հաճախորդների ռեակցիայի յոթ տեսակ: «Մենք այն անվանում ենք «հույզերի ադամանդ». ուրախություն, զարմանք, չեզոքություն, վախ, հուսահատություն, գրգռում, զայրույթ»,- նշել է Դմիտրի Տեպլիցկին:

«Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` 
Դիտում՝ 15606
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai