KPMG-ն հետազոտություն է կատարել՝ կանխատեսելով, թե ինչ կկատարվի բանկային ոլորտում 10 տարի հետո եւ թե ինչպես նոր տեխնոլոգիաները (մեծ տվյալները, արհեստական բանականությունը, կենսաչափությունը, ինչպես նաեւ հաճախորդների պահանջմունքներում փոփոխությունը) կազդեն բանկային ծառայությունների վրա: Frank Media-ն որոշ հատվածներ է ներկայացրել հետազոտությունից: KPMG-ի վերլուծաբանները գրում են, որ 2030թ. կփոխվի հաղորդակցությունը հաճախորդների եւ բանկերի միջեւ: Օգտատերերն ավելի հաճախ կօգտվեն ձայնային օգնականներից: Մարդիկ վճարումներ կկատարեն ոչ թե քարտերով, այլ ձայնային հրահանգներով: Բանկերը չեն լինի պարզապես ֆինանսական ծառայությունների մատակարարներ, այլ կկարողանան հոգալ հաճախորդների բոլոր կարիքները՝ առաջարկելով իրենց անհատականացված պրոդուկտները եւ ծառայությունները: Օրինակ, բանկը կկարողանա առաջարկել հաճախորդին երաժշտական ծառայության նոր, ավելի շահավետ բաժանորդագրություն, քան նախկինում էր: Բացի այդ, 10 տարի հետո վստահությունը շատ մեծ պահանջարկ կվայելի. սպառողները կձգտեն, որ իրենց անձնական տվյալները հուսալիորեն պաշտպանված լինեն եւ դրան զուգահեռ բանկերը տրամադրեն անհրաժեշտ ծառայություններ: Այս մոտեցումը կբերի նրան, որ շուկայում կհայտնվեն սուպեր հավելվածներ, որոնք կբավարարեն սպառողների բոլոր պահանջները: Ինչպես նշվում է հետազոտությունում, համանման արդեն գործող օրինակներից է չինական WeChat հավելվածը: KPMG-ում կարծում են, որ բանկերն առերեսվում են մի շարք խնդիրների: Առաջին, ավտոմատացնել գործընթացներն այն ոլորտում, որից սպառողները չեն հասկանում եւ չեն ցանկանում ինքնուրույն վերահսկել: Օրինակ, հարցված սպառողների 65%-ը չէր ցանկանա որոնել տեղեկատվություն բանկի պրոդուկտների կամ տոկոսադրույքների վերաբերյալ, այլ կցանկանար դա ստանալ ավտոմատ կերպով: Երկրորդ, բանկերը կարող են տրամադրել հաճախորդին անհրաժեշտ տեղեկատվությունը, որպեսզի նա ինքնուրույն ընտրություն կատարի: Օրինակ, տեղեկացնել այն ծառայությունների զեղչերի մասին, որոնցից հաճախորդը հաճախ օգտվում է: Բացի այդ, բանկերը կարող են անհրաժեշտ առաջարկություններ ներկայացնել այն ոլորտների վերաբերյալ, որոնցից մարդիկ հասկանում են, սակայն չեն ցանկանում վերահսկել: Այսպես, հարցվածների 75%-ը հայտնել է, որ լավ հասկանում է բանկային պրոդուկտներից, սակայն 66%-ը, այնուամենայնիվ, կցանկանար բանկից խորհուրդ ստանալ, թե որ պրոդուկտից արժե օգտվել: «Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 16571