Ալֆա-Բանկը երկուսուկես տարվա ընթացքում իր բաժանմունքների 20%-ում հաճախորդների սպասարկումը կդարձնի առանց անձնագրերի, քարտերի եւ թղթային փաստաթղթերի:Այս մասին RBC-ին պատմել է Ալֆա-Բանկի գլխավոր կառավարիչ տնօրեն Վլադիմիր Վերխոշինսկին: Մինչեւ 2019թ. վերջը բանկը պետք է մշակի նմանատիպ գրասենյակների հայեցակարգը, որից հետո կսկսվի փորձարկման փուլը: Մյուս բանկերի մոտ առանց անձնագրերի գրասենյակներ դեռեւս չկան: «Հենց հասկանանք, որ մենք պատրաստ ենք, այդ ժամանակ կանցնենք մասշտաբային գործունեության: Հուսով եմ, որ մեր բոլոր 400 բաժանմունքների 20%-ից ոչ պակասը 2021թ. վերջին անցում կկատարի նոր ձեւաչափի»,- ասել է Վերխոշինսկին:Հաճախորդների նույնականացման համար կօգտագործվեն սմարթֆոնն ու կենսաչափությունը: Բաժանմունքում գործարք կատարելիս հաճախորդը հեռախոսով ծանուցում կստանա, որն անհրաժեշտ կլինի բացել դեմքի կենսաչափության կամ մատնահետքի օգնությամբ (Face ID կամ Touch ID)՝ անձը հաստատելու համար: Հետագայում պայմանագրի էլեկտրոնային տարբերակը կուղարկվի հաճախորդի մոբայլ հավելվածին: Ինչպես նշում է Վլադիմիր Վերխոշինսկին, նման բաժանմունքների ներդրման արժեքի մասին խոսելը վաղաժամ է: Ըստ փորձագիտական կարծիքի՝ թղթային նույնականացումից հրաժարվելը կարագացնի աշխատանքը, սակայն աննշան: Բանկերն ավելի մեծ արդյունք կստանան հեռահար նույնականացման ներդրումից եւ առանց բաժանմունքներ այցելելու սպասարկումից, քանի որ դա ոչ միայն կկրճատի գործառնական ծախսերը, այլեւ էապես կբարելավի հաճախորդների փորձը:Մեկ այլ կարծիքի համաձայն՝ նոր ձեւաչափի գրասենյակների անցումից առաջացած խնայողությունները երկարաժամկետ ապագայում էական կլինեն, ուստի 2021 ռազմավարության իրագործման արդյունքում բանկը, ամենայն հավանականությամբ, կշարունակի ձեւափոխել իր բաժանմունքները սպասարկման նոր ձեւաչափի համաձայն:«Ֆինտեխ» բաժնի գործընկեր` Tweet Դիտում՝ 17814